Into Telecom businesspartner van het jaar 2013 van Tele2

Telecom-partner Into Telecom heeft gistermiddag van Tele2 de award voor beste Businesspartner van het jaar 2013 ontvangen. Directeur Jan-Willem van Dijk ontving de award donderdag 3 april op het hoofdkantoor van Into Telecom in Breda uit handen van Edwin Hagenouw, Tele2 Manager Partner Sales MKB-markt. Het is het derde opeenvolgende jaar dat Into Telecom, de prijs van beste partner binnensleept.

Tele2 gaat ‘verderder’ om haar klanten te precies te bieden wat zij nodig hebben. Hiervoor is het directe contact met klanten van groot belang. Edwin Hagenouw: “Into Telecom onderhoudt voor Tele2 het contact met veel MKB-ers. Ons partnership zorgt dus niet alleen voor zeer veel mooie klanten maar ook voor waardevolle input voor de verdere ontwikkeling van het dienstenporfolio van Tele2.”

Volgens Jan-Willem van Dijk is de award de erkenning van een jarenlange samenwerking met Tele2. “We werken al ruim tien jaar succesvol samen. Tele2 is een zeer betrouwbare partner. Ik ben blij dat Tele2 nu heeft gekozen voor het bieden van totaaloplossingen in de vorm van Hosted Voice. Daardoor kunnen we ook in de nabije toekomst samen verder optrekken.”

Tele2 kent de business partner award voor de derde maal op rij toe aan Into Telecom vanwege de grote betrokkenheid bij de gezamenlijke klanten. Hagenouw: ”Bij Into Telecom wordt op iedere plek in de organisatie nagedacht over de best mogelijke gezamenlijke dienstverlening tegen een scherpe prijs.” Into Telecom blinkt met haar expertise en slimme inkoopstrategie uit in het voorzien van een totaaloplossing voor complexe telecomvraagstukken.”

Partnerkanaal van grote waarde voor Tele2
Into Telecom is verkozen uit tientallen partners waarmee Tele2 dagelijks samenwerkt. MKB-ers richten zich op de eigen core business. Zij hebben over het algemeen geen tijd om uitgebreid te zoeken naar de beste communicatieoplossingen. Maar zij zijn wel op zoek naar de beste prijs-kwaliteitoplossing.

Om te voorzien in deze behoeften van MKB-ers ziet Tele2 haar business partners als een zeer belangrijke schakel. De dienstverlening en expertise van de business partners sluit naadloos aan op de diensten van Tele2. Door de nauwe samenwerking met partners kan elk type klant worden voorzien van de beste communicatieoplossing.