HBO bij Tele2

Vanaf vandaag kunnen Tele2 klanten hun zenderpakket uitbreiden met HBO. Naast de drie zenders HBO 1, 2 en 3, die allen in HD worden aangeboden met Nederlandse ondertiteling, hebben Tele2 klanten nu ook de mogelijkheid om onbeperkt toegang te krijgen tot het ‘on demand’ aanbod. Dat betekent dat zij op ieder moment kunnen kijken naar topfilms en de nieuwste afleveringen van hitseries zoals True Detective, Girls en Game of Thrones. Deze uitbreiding is een belangrijke nieuwe stap om het aanbod op het gebied van internet, vaste telefonie en televisie nog beter te laten aansluiten op de behoefte van Nederlandse consumenten.

Uit gesprekken met klanten blijkt een steeds groter groeiende vraag naar kwalitatieve series en films, bovendien willen zij dit kijken op het moment dat het hen het beste uitkomt. HBO is daarom een fantastische toevoeging op het bestaande Tele2 aanbod. Hiermee kunnen Tele2 klanten nieuwe series binnen een dag, na de première in de Verenigde Staten, ook in Nederland bekijken. Naast het standaard aanbod, meer dan 80 populaire tv- en radiozenders, kunnen Tele2 klanten hun tv-pakket nu uitbreiden met HBO, Fox Sports, Film1, Sport1 en het Pluspakket met 24 extra zenders voor de hele familie.

Klanten van Tele2 kunnen vanaf 11 maart a.s. gebruik maken van HBO. Klanten die voor 30 april HBO bestellen, kijken de eerste zes maanden kosteloos, daarna betalen zij vijftien euro per maand voor de drie zenders en onbeperkte toegang tot het ‘On-Demand’-aanbod. Het aanbod van het alles in een pakket (vaste telefonie, Internet en het standaard tv-pakket) in combinatie met HBO, toont aan dat Tele2 echt verderder gaat met het leveren wat klanten nodig hebben, voor minder. Met de allerbeste deal van Nederland.

Tele2 levert ruim 380.000 Nederlandse huishoudens internet, vaste telefonie en/of televisie via DSL of glasvezel. In 2005 was Tele2 de allereerste aanbieder in Nederland die een gecombineerd abonnement introduceerde voor telefonie, internet en TV. Inmiddels kiest het overgrote deel van de Nederlanders voor dergelijke gecombineerde pakketten. Tele2 werd kort geleden door de onafhankelijke website Internetten.nl bekroond met de eerste prijs in de categorie beste prijs/snelheidsverhouding voor internetabonnementen.

Logo HBO