Van Gansewinkel Groep verlengt samenwerking Tele2

Van Gansewinkel GroepDe Van Gansewinkel Groep heeft voor de tweede maal haar contract met Tele2 verlengd voor een periode van 36 maanden. Ook de komende drie jaar blijft Tele2 op honderd locaties in Nederland en België de connectiviteit verzorgen voor ruim 2300 medewerkers van de groep. Van Gansewinkel Groep maakt sinds 2007 gebruik van de diensten van Tele2, daarbij gaat het onder andere om VPN, Managed LAN, IPT en ISDN .

131104 Ondertekening contract Van Gansewinkel Groep - CFO VGG Joost Sliepenbeek en Fedor Hoevenaars Managing Director Tele2 Enterprise Solutions

Chief Financial Officer Van Gansewinkel Groep Joost Sliepenbeek en Managing Director Tele2 Enterprise Solutions Fedor Hoevenaars

Van Gansewinkel Groep is afvaldienstverlener, recycler en grondstoffenleverancier. Connectiviteit is cruciaal om de verschillende bedrijfsprocessen optimaal op elkaar af te stemmen. Fred Peters, CIO Van Gansewinkel Groep: “Tele2 heeft zich in de afgelopen zes jaar bewezen op het gebied van continuiteit en flexibiliteit. Een belangrijk overwegingspunt in onze hernieuwde keuze voor Tele2 is de mate waarin zij met ons meedenken en vanuit hun eigen expertise door middel van connectiviteit waarde weten toe te voegen aan onze activiteiten.”

Fedor Hoevenaars, Directeur Tele2 Enterprise Solutions: “De Van Gansewinkel Groep heeft een maatschappij kritische rol in Nederland en België. Wij zijn dan ook zeer trots op het hernieuwd uitgesproken vertrouwen van deze organisatie in onze mensen, diensten en ons netwerk. De Van Gansewinkel Groep is een bedrijf dat continu innoveert, om daarin vanuit onze kennis mee te denken en oplossingen aan te dragen op belangrijke thema’s als continuiteit maar ook kostenbesparing. maakt het een van de uitdagendste en mooiste klanten om voor te werken als connectiviteitsprovider.”

Het hernieuwde contract heeft een looptijd van 36 maanden. Het eerste contract tussen Van Gansewinkel Groep en Tele2 werd afgesloten in 2007. Tele2 levert tal van diensten en verbindingen op 100 locaties via het eigen Tele2 glasvezelnetwerk.