Tele2 biedt oplossing in vraag naar eenvoudiger TV-pakket

Amsterdam, 24 mei 2013 Vandaag lanceert Tele2 op haar website nieuwe keuzemogelijkheden voor haar klanten met Digitale Televisie en Internet & Bellen. Tele2 kijkt voortdurend naar de behoefte van haar klanten. Zo is er een grote groep mensen die op zoek is naar een eenvoudig tv-pakket dat aantrekkelijk geprijsd is. Digitale Televisie maakt gebruik van een ether-antenne, waarop een digitaal tv-signaal wordt ontvangen en overgebracht naar de tv. Dit in tegenstelling tot interactieve televisie, dat via de DSL-verbinding de huiskamer binnenkomt. Het pakket met Internet & Bellen en Digitale Televisie kost bij Tele2 de eerste negen maanden slechts € 20,- per maand en vervolgens € 38,50 per maand met eenmalige aansluitkosten van €9,95. Met totale jaarkosten van € 305,45 in het eerste jaar is dit het goedkoopste 3-in-1 aanbod van Nederland. Klanten kunnen dan gebruik maken van de 28 meest populaire tv-zenders en 23 radiozenders in combinatie met snel internet en vaste telefonie.

Tele2 biedt haar klanten ook de mogelijkheid om digitale televisie alleen in combinatie met internet te bestellen. Eén van de grote voordelen van digitale televisie is het feit dat het signaal uit de lucht wordt geplukt. Hierdoor is de antenne flexibel en overal te gebruiken. Klanten kunnen hun digitale televisie overal in Nederland gebruiken en dus bijvoorbeeld ook meenemen naar de camping of het vakantieadres.

Klanten die programma’s op elk willekeurig moment willen terugkijken of willen opnemen, kunnen bij Tele2 kiezen voor Interactieve TV met maar liefst 44 tv-zenders en 37 radiozenders. Ook hier biedt Tele2 haar klanten het goedkoopste 3-in-1 pakket. Alle details over de samenstelling van de verschillende pakketten zijn te vinden op de website van Tele2.