Klanten helpen Tele2 bij ontwikkeling nieuwe mobiele app

Amsterdam, 13 maart 2013 Vandaag lanceert Tele2 haar nieuwe app, waarmee mobiele klanten op hun smartphone direct inzage hebben in hun verbruik. De app, geschikt voor alle iPhones en Android-toestellen, is in de afgelopen maanden in samenwerking met klanten ontwikkeld. Zij gaven aan welke functionaliteiten zij verwachten. De app biedt de mogelijkheid om op elk moment eenvoudig inzicht te krijgen in de hoeveelheid belminuten, SMS-jes en Mobiele Data die al is gebruikt. Daarnaast attendeert het klanten wanneer de nieuwe factuur klaarstaat en geeft de app direct toegang tot de community van Tele2 en de klantenservice. Met de introductie van de app is ook de online MijnTele2 pagina vernieuwd. Alle informatie over de app staat op www.Tele2.nl/app.

Herwin van der Kamp, directeur Tele2 Consumentenmarkt: “De behoefte van onze klanten staat centraal bij de ontwikkeling van al onze nieuwe abonnementen, producten en services. Door, bijvoorbeeld op onze eigen community, in gesprek te gaan met consumenten over hun wensen en suggesties aan Tele2 zijn wij in staat om de juiste zaken aan te pakken. De app is een mooi voorbeeld van deze samenwerking.”

Screenshots Mobiele app Tele2

Tele2 app screenshots vlnr.: Op elk moment inzicht in verbruik, rechtstreeks contact met klantenservice. Overzicht laatste factuur

Deze app is een eerste stap. Na de lancering gaat Tele2 direct verder met de tweede fase van nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten, die klanten nog meer gebruiksgemak zullen bieden. Ook bij de volgende fase staat Tele2 uiteraard open voor alle suggesties van consumenten.

De Tele2-app is gratis verkrijgbaar in de Google Play Store en de App Store van Apple.