InterNLnet brengt Nijmeegse vierdaagse online

Logo InterNLnet low resTijdens de 97ste editie van de Nijmeegse vierdaagse houdt InterNLnet alle tienduizenden lopers, toeschouwers en organisatoren continu online. Als trotse supporter van de vierdaagse verzorgt InterNLnet uit Nijmegen alle websites, het netwerk op de start- en finishplaats. Op het finishterrein wordt een speciaal internetcafe ingericht met Wifi-netwerk voor alle deelenemers. InterNLnet draagt dit jaar ook bij aan de allereerste  4daagse App, voor deelnemers en volgers. Het Nijmeegse InterNLnet is trots dat zij voor de 5de keer de online leverancier mag zijn van ’s werelds grootste wandelevenement.

Als onderdeel van de 4D FollowMe zal dit jaar de eerste Vierdaagse-app worden gelanceerd: deelnemers zien gedurende de dag wat hun verwachte aankomsttijd is en wat de resterende afstand tot de finish. Uiteraard zien ze onderweg waar de waterpunten, toiletten en verzorgposten zijn. Supporters op de route zien wanneer een deelnemer verwacht wordt op hun locatie (mits de deelnemer zijn positie op de route beschikbaar stelt). Zo kunnen bijvoorbeeld verzorgers (zoals bedrijfsverenigingen en wandelverenigingen met een eigen zorgpost) zien waar de deelnemer zich op het parcours bevindt.

Naast het feit dat deelnemers door het thuisfront te volgen zijn op het parcours, levert het systeem ook een bijdrage aan de veiligheid en het wandelcomfort van de deelnemers van de Vierdaagse. Want door het dragen van de chip leveren de lopers de organisatie informatie over de drukte op het parcours. Deze informatie stelt de marsleiding in de gelegenheid om maatregelen te nemen bijvoorbeeld als opstoppingen dreigen of als er meer mensen beschikbaar moeten zijn op de medische verzorgingsposten. Om deze reden worden sowieso alle deelnemers in groepen en detachementen door de organisatie uitgerust met een ChampionChip.

Over InterNlnet
InterNLnet verzorgt internetdiensten voor klanten door heel Nederland. Het bedrijf is gevestigd in Nijmegen, vandaar dat er ook een sterke band is met de vierdaagse. InterNLnet is trots op het feit dat zij met haar expertise kan bijdragen om ook deze editie weer tot een groot succes te maken.

InterNLnet levert sinds 1995 internet- en hostingdiensten aan bedrijven en particulieren in heel Nederland.