Geïntegreerde communicatie oplossing Tele2 met Microsoft Lync

Tele2 voegt Unified Commmunications op basis van Microsoft Lync (UC) toe aan haar bereikbaarheidsoplossingen voor de zakelijke markt. Hiermee kan Tele2 nog beter inspelen op de groeiende behoefte naar geïntegreerde communicatiediensten bij haar zakelijke klanten. Veel bedrijven zien de voordelen van UC, maar zijn nog terughoudend met de overstap. Tele2 adviseert en begeleidt haar klanten juist bij een soepele invoering van Microsoft Lync in de bedrijfsvoering, dit zorgt voor een snelle en eenvoudige overgang met als doel een gebruiksklare oplossing voor alle medewerkers.

Managing Director Tele2 Enterprise Solutions Fedor Hoevenaars: “Uit de gesprekken met onze klanten blijkt dat zij bijna allemaal tegen dezelfde uitdagingen aanlopen:  kostenbeheersing, flexibiliteit, continuïteit en het optimaliseren van het contact met de klant. Slimme communicatieoplossingen zijn hierbij een onmisbare schakel, maar  de ideale invulling is voor vrijwel niemand hetzelfde. Om te kijken welke oplossing het beste bij een bepaalde klant past en welke mogelijkheden van Lync voor hen van toegevoegde waarde zijn, adviseren wij hen op basis van onze Unified Communications Scan. Daarbij kijken wij naar de wensen van de organisatie en de mogelijke integratie met bestaande systemen. Met behulp van onze scan verzekeren wij onze klanten van een efficiënte investering en een snelle implementatie. Klanten kunnen al binnen enkele dagen aan de slag met Lync.“

Het portfolio biedt een mix van mobiele en vaste telefonie-oplossingen, dataverbindingen, bellen over internet, instant messaging, email, videoconferencing, delen van desktops, samenwerken aan documenten en presence informatie. Zo kunnen medewerkers altijd en overal efficiënter samenwerken door bijvoorbeeld korte vragen via chat te stellen, direct een video call op te zetten, andere collega’s toe te voegen aan de call en realtime met elkaar te werken aan een document. Organisaties kunnen hierdoor hun flexibiliteit en bereikbaarheid vergroten terwijl tegelijkertijd  bespaard wordt op onder andere reiskosten en doorlooptijden van projecten.

Voor Unified Communications werkt Tele2 samen met de Microsoft Lync specialisten van StartReady. Deze partner biedt een volledig productportfolio op basis van Microsoft Lync, met hosted, virtual en on-premise oplossingen. Momenteel beheert StartReady ruim tachtigduizend voice seats bij meer dan tweehonderd klanten. Zij zijn Microsoft Gold Certified en Premier Support Partner. Tele2 heeft bewust gekozen voor de samenwerking met deze ervaren partner, zodat Tele2-klanten altijd verzekerd  zijn van de beste service en expertise op het gebied van Unified Communications.

Echt Lync Banner

 

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn
Deel dit nieuws