Frank, het zwarte schaap, neemt afscheid van Tele2

De afgelopen weken was Nederland in de ban van de pietendiscussie. Voor- en tegenstanders buitelden over elkaar heen met hun argumenten. De discussie bleek ook voor Tele2 verstrekkende gevolgen te hebben, vandaag kondigde Frank, het Zwarte Schaap, namelijk zijn afscheid bij Tele2 aan, hij wil niet de aanleiding zijn voor mogelijke discussies binnen de Nederlandse kleinvee samenleving. Frank was de afgelopen vijf jaar het gezicht van Tele2 op de consumentenmarkt. Nadat het nieuws van zijn vertrek bekend werd gemaakt heeft Tele2 direct een compleet vernieuwde website gelanceerd. In plaats van de beeltenis van Frank, maakt Tele2 vanaf vandaag gebruik van een nieuwe huisstijl. In de merkvoering wordt niet langer onderscheid gemaakt tussen Tele2 voor de consumentenmarkt, Tele2 Zakelijk en Tele2 Wholesale. De drie gespecialiseerde business units gebruiken vanaf nu een en hetzelfde logo.

Cilesta van Doorn, directeur Brand & Communication Tele2 Nederland: “Wij respecteren de keuze van Frank en willen hem bedanken voor vijf geweldige jaren. Hij heeft ons niet alleen ontzettend geholpen om de bekendheid van Tele2 in Nederland nog verder te vergroten, Frank voorkwam ook kuddegedrag waardoor wij ons keer op keer wisten te onderscheiden van onze concurrenten. Naast de 1000 medewerkers van Tele2 sloten ook veel van onze klanten het zwarte schaap de afgelopen jaren in hun hart. Maar Frank’s afscheid is ook een enorme stimulans. Wij gaan nu werken aan nieuwe mooie communicatie campagnes waarmee we iedereen in Nederland binnenkort weer zullen verrassen.”

Frank het zwarte schaap neemt afscheid van Tele2

 

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn
Deel dit nieuws