Fedor Hoevenaars nieuwe directeur Tele2 Zakelijk

Vanaf vrijdag 1 maart versterkt Fedor Hoevenaars het management team van Tele2 Nederland als de nieuwe directeur Tele2 Zakelijk. De grootzakelijke divisie van Tele2 levert via een eigen glasvezelnetwerk geïntegreerde vaste, mobiele communicatiediensten en IT diensten aan een groot aantal gerenommeerde nationale en internationale bedrijven, overheids- en zorginstellingen.

Günther Vogelpoel, CEO Tele2 Nederland: “Wij zijn erg blij met de komst van Fedor. Er liggen volop kansen voor Tele2 op de zakelijke markt, zeker doordat wij naast ons eigen glasvezelnetwerk, binnenkort ook beschikken over een hoogwaardig mobiel LTE-netwerk. Wij zijn ervan overtuigd dat Fedor door zijn jarenlange ICT-ervaring met deze bouwstenen het succes van onze zakelijke business unit in de komende jaren nog verder zal laten groeien.”

Fedor Hoevenaars heeft sinds 1995 zeer veel ervaring opgedaan in verschillende sales- en marketingfuncties bij onder andere Exact, VNU Media en de afgelopen jaren bij BT en Verizon Business. Fedor Hoevenaars:”Ik vind het een grote uitdaging om vanaf 1 maart samen met het team van Tele2 Zakelijk aan de slag te gaan. De kansen die er liggen in de huidige ICT-markt in combinatie met een organisatie die durft om actie te ondernemen en met flexibiliteit en kwaliteit in staat is haar klanten meer te bieden dan alleen maar dataverbindingen of mobiele diensten, biedt volop kansen. Tele2 heeft het afgelopen jaar al bewezen dat het als solution integrator in staat is om waarde te creëren voor haar klanten Ik kijk ernaar uit om deze mogelijkheden verder uit te bouwen en onze huidige en toekomstige klanten te laten profiteren van deze ontwikkelingen.”