De zoektocht van Tele2

Aller-allerbesten

Twintig jaar geleden begon Tele2 aan een haast onmogelijke missie: het afbreken van de bestaande telecommonopolies. Niet zonder succes weten we inmiddels. Door ons niets aan te trekken van de bestaande conventies heeft Tele2 de markt opengebroken en belt iedereen tegenwoordig voor een paar cent naar elk willekeurig land ter wereld. Kun je voortaan zelf bepalen hoe je jouw mobiele abonnement samenstelt en kunnen bedrijven eindelijk kiezen uit meerdere, betrouwbare telecom partners.

Maar betekent dat dat we klaar zijn? Helemaal niet.

De huidige telecommarkt zit vol beperkingen en onmogelijkheden. En de meeste mensen zien telecomaanbieders nog steeds als een noodzakelijk kwaad.

Tele2 is er van overtuigd dat ook dit anders kan. Beter. Makkelijker. En goedkoper. Wij zijn ervan overtuigd dat we succesvol kunnen zijn door iedereen te bieden wat hij of zij nodig heeft voor minder. Door te blijven verbeteren wat mensen inmiddels ‘gewoon’ zijn gaan vinden. Door er altijd voor onze klanten te zijn. Tele2 gaat nog verder om de allerbeste telecomaanbieder van Nederland te worden.

Daarom zijn we met spoed op zoek naar 200 nieuwe collega’s. Bij Tele2 werken al een paar honderd mannen en vrouwen die iedere dag verder gaan om onze klanten de allerbeste en meest inspirerende klantbeleving te bezorgen. En daar zoeken we er dus meer van.

Wie we zoeken? Niet alleen mensen die iets goed kunnen. Bij Tele2 zoeken we mensen die meer kunnen. Een schitterend cv is meegenomen, maar wat we nodig hebben, zijn mensen die net als wij geloven dat het onmogelijke mogelijk gemaakt kan worden. Kortom; met minder dan de aller-allerbesten geen genoegen.