Tele2 start pilot met 10 service points in Free Record Shops

Tele2 start een pilot met service points voor consumenten in Free Records Shops. Op 10 plekken door heel Nederland kunnen consumenten hun online Tele2-bestelling de volgende dag ophalen bij een van de service points. Bovendien krijgen zij daar direct hulp bij het installeren van hun toestel.

Tele2 biedt consumenten producten die aansluiten bij hun behoefte. Maar ook de service moet voldoen aan alle wensen. Herwin van der Kamp, directeur consumentenmarkt Tele2 Nederland: “Het doel van de pilot is dat consumenten na een bezoek aan een van de servicepunten direct zorgeloos gebruik kunnen maken van hun nieuwe smartphone en Tele2-abonnement. De samenwerking met Free Record Shop geeft Tele2 toegang tot de beste winkellocaties in Nederland, waar consumenten ons makkelijk kunnen vinden en waar zij geholpen worden door geweldig personeel met een schat aan retailkennis.”
Herman Hovestad, algemeen directeur Free Record Shop: “Tele2 is een mooie grote partner die aansluit bij onze doelgroep en past binnen het entertainmentconcept van onze organisatie.”

Hulp op alle vlakken
Bij het plaatsen van een online bestelling bij Tele2 kunnen consumenten op de Tele2 website aangeven of zij hun smartphone en simkaart thuis willen ontvangen of liever willen ophalen bij een van de tien service points. Bestellingen die voor vier uur ’s middags zijn gedaan, kunnen een dag later al vanaf tien uur in de ochtend worden opgehaald. Hierdoor hoeven klanten niet meer thuis op een koerier te wachten en kunnen zij zelf het beste moment kiezen om hun nieuwe toestel op te halen. Bovendien helpt een medewerker van de Free Record Shop met het gebruiksklaar maken van het toestel. Om de best mogelijke service te garanderen zijn de medewerkers uit de pilotfilialen de afgelopen weken getraind door Tele2.

Consumenten kunnen vanaf maandag 19 november hun bestellingen bij de tien servicepoints ophalen. De pilot vindt onder andere plaats in Amsterdam, Leiden en Rotterdam.