Tele2 biedt klanten veilige plek voor al hun documenten

Amsterdam, 2 augustus 2012 Het overkomt jammer genoeg bijna iedereen weleens. De foto’s van een bijzondere vakantie, een belangrijk rapport, arbeidscontracten, verzekeringspapieren of persoonlijke teksten veilig opgeslagen op de eigen PC, tot deze het opeens, zonder waarschuwing vooraf, begeeft. Al waardevolle documenten in een klap verdwenen. Om haar klanten van dit soort dit soort digitale rampen te behoeden, lanceert Tele2 vandaag Veiligheid & Back-up. Klanten kunnen met dit pakket al hun digitale document veilig ‘in the cloud’ bewaren. Het pakket maakt automatisch een back-up van alle documenten die afkomstig zijn van een tot drie computers in huis. Via een speciale website zijn de documenten vervolgens op elke plek beschikbaar. Het Veiligheid & Back-up pakket van Tele2 is verkrijgbaar vanaf vier euro per maand en altijd twee maanden gratis uit te proberen. Voor zes euro zijn drie computer altijd uitgerust met de meest recente anti-virus programma’s en heeft de klant een onbeperkte online opslag tot zijn beschikking.

Nooit meer slepen met harde schijven of USB-sticks
Naast de zekerheid dat waardevolle documenten niet opeens kunnen verdwijnen, is het grote voordeel van Tele2 Veiligheid & Back-up dat de opgeslagen documenten vanaf iedere computer kunnen worden bekeken. Via een  beveiligde website krijgt een klant toegang tot zijn eigen account en kan hij of zij vanaf iedere plek foto’s bekijken en documenten openen.

Documenten veilig delen via Facebook of Twitter
Vanuit de back-up functie kunnen ook foto’s veilig worden gedeeld via social media. Het is niet langer nodig om een foto te uploaden naar bijvoorbeeld Facebook. Op de Tele2 back-up website kun je een map maken met documenten die je wilt delen met vrienden of familie. Vervolgens hoef je alleen de link naar deze map te delen. Alle documenten blijven veilig in je eigen bezit en je kunt precies bepalen wie wel en niet toegang heeft tot jouw persoonlijke documenten.

Consumenten kunnen meer lezen over Tele2 Veiligheid & Back-up op tele2.nl/veiligheidspakket