Niels Krasselt nieuwe Manager Business Development zakelijke markt

Amsterdam, 15 oktober 2012 Tele2 benoemt Niels Krasselt tot de nieuwe Manager Business Development. In deze rol is hij vanaf nu verantwoordelijk voor marktbenadering van Tele2 in het grootzakelijke segment. Krasselt zal zich samen met zijn team bezighouden met de ontwikkeling van bestaande en nieuwe oplossingen en producten voor bestaande klanten en prospects van Tele2 Zakelijk.

Niels Krasselt werkt sinds 1999 in de ICT-branche. Onder andere als technisch consultant bij BBeyond dat in 2011 werd geïntegreerd in Tele2. Het afgelopen jaar leidde hij het Business Consultancy team van Tele2 Zakelijk.

Tele2 biedt vaste en mobiele telefonie diensten, dataverbinding en ICT-oplossingen aan haar klanten met gebruik van een eigen geavanceerd landelijk glasvezelnetwerk. Tele2 Zakelijk levert haar diensten aan tal van toonaangevende Nederlandse en Internationale bedrijven en tal van overheidsorganisaties.