Inzicht in maandelijkse telefoniekosten is must voor MKB

Tele2 Zakelijk lanceert SmartMix Business Sim Only

Amsterdam, 22 oktober 2012 Ondernemers in Nederland hechten vooral belang aan voorspelbare telecomkosten en voordelige beltarieven van vast naar mobiel en andersom. Tele2 Zakelijk heeft op basis van de wensen van ondernemers nieuwe SIM Only abonnementen geïntroduceerd. Klanten bepalen zelf hun ideale mix tussen belminuten en databundels. Bovendien profiteren zij van zeer scherpe tarieven. Hierdoor worden zij niet langer geconfronteerd met onverwacht hoge rekeningen of enorme hoeveelheden ongebruikt bel- of internettegoed.

Klanten kiezen de Bel/SMS bundels en internetbundels die aansluiten bij het gedrag van hun medewerkers. Of het nu gaat om personeelsleden die sporadisch zelf bellen, maar wel bereikbaar dienen te zijn, frequente bellers of diegene die de hele dag online dienen te zijn voor hun mail en afspraken. Met SmartMix Business kunnen ondernemers zelf per personeelslid de ideale mix samenstellen. Er zijn bundels van 100 tot 400 belminuten of SMS-berichten en tevens een ‘pay as you go’ variant. De geleverde bundels zijn zogenoemde waardebundel. Ook roaming en internationale gesprekken worden uit de bundel verrekend. De internetbundels variëren van 100 tot 1500MB. Bovendien is er de mogelijkheid om met speciale aanvullende pakketten onderling onbeperkt mobiel te bellen voor slechts € 5,- per maand of voor € 7,50 onbeperkt bellen naar zowel vaste nummers als mobiele nummers binnen het bedrijf.

Bellen voor slechts 2,75 cent per minuut
Tele2 hanteert voor de eerste klanten die zich voor 1 januari 2013 aanmelden een speciaal promotieaanbod. Zij genieten gedurende de gehele contractperiode, van een of twee jaar, een euro per maand korting op de vaste abonnementskosten. Alle mogelijkheden en tarieven zijn te vinden op de website van Tele2 Zakelijk.

Restant tegoed automatisch over naar volgende maand
Met SmartMix Business kunnen klanten van Tele2 zélf hun perfecte mix samenstellen op basis van hun eigen gebruik. Mocht de waardebundel toch niet in zijn geheel worden gebruikt gedurende een maand, dan gaat het restant over naar de volgende maand. Bij de start van de nieuwe maand wordt eerst de oude waarde verbruikt en pas daarna start de gebruiker met het aanbreken van zijn tegoed voor de nieuwe maand. Hierdoor gaat eventueel tegoed niet verloren.