Into Telecom wint Tele2 partner of the year award

Amsterdam, 13 april 2012 – Gistermiddag reikte Tele2 de jaarlijkse Partner of the Year Award uit. Into Telecom was de absolute winnaar van 2011. Directeur Jan-Willem van Dijk nam de award in ontvangst terwijl alle medewerkers van Into Telecom door Tele2 werden getrakteerd op een mobiele borrel in de speciale Tele2 trailer die donderdagmiddag voor het hoofdkantoor in Breda werd geparkeerd.

Tele2 vindt het belangrijk om al haar klanten op maat te bedienen. Wij willen altijd de beste oplossing bieden voor elke situatie. Onze partners zijn daarbij van groot belang. Zij zijn in staat om met iedere klant een persoonlijke band op te bouwen om zo op de hoogte te blijven van alle wensen en behoeften bij de klant. Into Telecom verdiende de award dan ook vooral door haar grote betrokkenheid bij de gezamenlijke klanten. Vanuit de gehele organisatie wordt er door de partner meegedacht over de best mogelijke gezamenlijke dienstverlening tegen een zeer scherpe prijs. Into Telecom blinkt, door haar expertise en slimme inkoopstrategie, uit in het voorzien van een totaaloplossing voor complexe telecomvraagstukken. Into Telecom houdt de ontwikkelingen in de markt scherp in de gaten en blijft aansturen op het behalen en behouden van voordelen voor hun klanten. Hierin herkent Tele2 Zakelijk de attitude van een echte challenger, Samen kunnen wij klanten in alle gevallen de ‘ Best Deal’ bieden.

Partnerkanaal van grote waarde voor Tele2
Into-Telecom is verkozen uit tientallen partners waarmee Tele2 dagelijks samenwerkt. Herwin van der Kamp: Tele2 directeur SME Zakelijk: ‘ MKB-ers richten zich op de eigen core business. Zij hebben over het algemeen geen tijd om uitgebreid te gaan zoeken naar de beste communicatie oplossingen en de beste deals. Maar hij of zij is wel op zoek naar de beste prijs/kwaliteit oplossing. Om te voorzien in deze behoeften van MKB-ers ziet Tele2 haar business partners als een zeer belangrijke schakel. De dienstverlening en expertise van onze business partners sluit naadloos aan op de diensten van Tele2 Zakelijk. Door de nauwe samenwerking van Tele2 met haar partners kunnen wij voorzien in een totaaloplossing voor elk type klant.’