10.000 geregistreerde gebruikers voor Tele2 Community in 10 weken

Amsterdam, 06 juli 2012 Deze week heette Tele2 de 10.000ste geregistreerde gebruiker welkom op forum.tele2.nl. De mijlpaal werd amper tien weken na de lancering van de vernieuwde community bereikt. Lia (alias Kraskonijn) uit Blokker(N-H) was de gelukkige, zij is door Tele2 verwelkomd met een mooie bos bloemen. Vanaf deze week kunnen klanten ook eenvoudig via de Tele2 Facebookpagina hun vragen over producten en diensten stellen aan community gebruikers. Via een tab op Facebook hebben klanten nu direct toegang tot alle discussies in de online community. Naar verwachting zal de populariteit van de community hierdoor in de komende maanden alleen maar verder stijgen.

Directeur Tele2 Consumentenmarkt Herwin van der Kamp: ‘Tele2 biedt klanten bereikbaarheid en communicatiemogelijkheden, dus het is niet meer dan logisch dat het voor klanten ook makkelijk moet zijn om contact met ons op te nemen voor hun vragen en opmerkingen. Wij blijven kijken hoe we onze klanten op de snelste en beste manier antwoord kunnen geven. Ik ben er trots op dat we via de verschillende kanalen nu al bijna 30.000 online volgers hebben.´

Social media onmisbaar in direct contact met klanten
Tele2 hecht zeer veel waarde aan het contact met haar klanten. Vandaar dat Tele2 sinds 2010 verschillende online kanalen, zoals Twitter, Facebook en het eigen forum heeft ingericht. Daarnaast is het eigen webcareteam actief gaan meepraten op verschillende onafhankelijke fora. Dit heeft al tot het nodige succes geleid met als een van de hoogtepunten de 1ste plaats in de social media monitor 2011 van Social Embassy op het gebied van online communities.

Online community: forum.tele2.nl
Facebook: Tele2 Nederland