Telegraaf Media Groep sluit 5 jarig contract af bij Tele2 Zakelijk

Amsterdam, 1 juli 2011 – Tele2 Zakelijk maakt bekend dat het een overeenkomst voor vijf jaar heeft gesloten met TMG (Telegraaf Media Groep). Tele2 Zakelijk gaat VPN, IPT en Managed Lan diensten leveren aan het Nederlandse bedrijf. Hierdoor worden de 58 vestigingen van TMG eenvoudig aangesloten op een toekomstvast breedbandnetwerk. TMG heeft ook gekozen voor de IP telefoniedienst. Deze telefoniedienst werkt via het eigen, gecertificeerde netwerk van Tele2 Zakelijk.

Hein Boot, Directeur van Tele2 Zakelijk, verklaart: “We heten TMG welkom in de nieuwe realiteit van Tele2 Zakelijk. TMG behoort tot de grootste Nederlandse mediagroepen en voert bekende merken als Sky Radio, Sp!ts, Radio Veronica, Relatieplanet en Hyves. Stuk voor stuk merken die een kwalitatief hoogwaardig netwerk en telefonieoplossing nodig hebben om de uiteenlopende doelgroepen optimaal te kunnen bedienen. Zij willen daar alleen wel de juiste prijs voor betalen. Tele2 Zakelijk maakt dat mogelijk.”

- EINDE -