Tele2 wint KLACHT.NL Award voor beste hulp aan internetklanten

Amsterdam, 13 december 2011 De KLACHT.nl Awards worden jaarlijks uitgereikt aan de meest klantvriendelijke bedrijven. In 2011 werden er ruim 40.000 klachten gemeld op KLACHT.nl waarvan er 10.000 werden opgelost. Tele2 behaalde de beste score in de categorie Internet. Maar liefst 96% van alle vragen die binnenkwamen via de site Klacht.nl werd door de medewerkers van Tele2 opgelost. Bedrijven worden beoordeeld op hun oplospercentage; de verhouding tussen het aantal gemelde klachten en het aantal opgeloste klachten.

Tele2 heeft meer dan 1 miljoen klanten in Nederland. Al deze mensen maken gebruik van diensten als vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Tele2 streeft naar een probleemloze service voor al haar klanten. In het geval dat er toch vragen of onduidelijkheden zijn, is het van belang dat klanten zo goed en snel mogelijk worden geholpen. In de meeste gevallen gebeurt dit via het Tele2 forum. Maar het speciale Tele2 Webcare team houdt ook tal van andere online kanalen in de gaten om ervoor te zorgen dat de vragen van klanten snel worden opgemerkt en beantwoord. De Klacht,nl Award 2011 is een mooie beloning voor hun inzet.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn
Deel dit nieuws