Tele2 realiseert beste klantprestatie

Onafhankelijk onderzoek van Rijksuniversiteit Groningen onder ruim 7000 consumenten

Ingrid Schermer Tele2 bij Customer Performance Award uitreikingAmsterdam, 02 februari 2011. Tele2 heeft de Customer Performance Award 2011 gewonnen voor de beste klantprestatie in de categorie Telecom. Winnaars van de Customer Performance Awards zijn bedrijven uit de top 100 van Nederlandse dienstverleners, die enerzijds het best hun klanten bedienen en anderzijds daarvan ook bedrijfsmatig profiteren, zowel door een hoge loyaliteit van de klant, als hogere inkomsten per klant. De Customer Performance Award is een initiatief van de Rijksuniversiteit Groningen en de marketingonderzoeksbureaus MetrixLab en MIcompany en het onderzoek is onder ruim zevenduizend Nederlandse consumenten uitgevoerd.

Ingrid Schermer, Director Customer Operations van Tele2, reageert: ”Het is echt fantastisch om in de Customer Performance Index terug te zien dat we ons onderscheiden door de hoge waarde die wij creëren voor onze klanten. We voeren een strategie waarin we kwaliteit en extra service toevoegen aan de lage prijs waar we altijd al bekend om stonden. Niemand hoeft meer te kiezen tussen goed en goedkoop en het winnen van deze Award toont de waardering hiervoor van onze klanten. Wij zijn vastberaden om deze koers voort te zetten en hier volgend jaar weer te staan met deze prijs.”
Meer informatie over de Dutch Customer Perfomance Index is te vinden op www.dcpi.nl