Tele2 Nederland focust op toekomstgerichte ontwikkeling van nieuwe netwerken

Optimale netwerk ontwikkeling is cruciaal voor een succesvolle toekomst van Tele2. Daarom zal er vanaf nu een toegewijd team gaan werken aan de ontwikkeling van nieuwe netwerken. Het team staat onder leiding van Hein Boot. Zijn bewezen track record zal Tele2 helpen om ook op de lange termijn de succesvolle alternatieve communicatie aanbieder te blijven.

CEO Günther Vogelpoel: ” De Nederlandse telecom markt staat momenteel op een kruispunt. Ik ben blij dat  Hein deze uitdaging heeft aangenomen. Er zijn zeer weinig mensen met zo’n enorme ervaring in het ontwikkelen van nieuwe telecomnetwerken. Hij is de right man for the job .”

Hein Boot, managing director Tele2 Network Development: ” Om op langere termijn aan de groeiende vraag naar bandbreedte te blijven voldoen zijn nieuwe  netwerken nodig. Tele2 heeft dit tijdig onderkend door een toegewijd team te formeren dat zich focussed op de nieuwe netwerken van de toekomst. Ik ben verheugd dat Tele2 mij het vertrouwen geeft om onze netwerktoekomst vorm te geven.”