Tele2 klanten nu al ruime keuze TV-zenders in basispakket

Digitale televisie brengt een hoop mogelijkheden met zich mee. Interactieve uitzendingen, video on demand en hoge beeld- en geluidskwaliteit. Een andere groot voordeel is de mogelijkheid om een veel groter zenderpakket aan te bieden. Op een paar verplichte zenders na, is iedere provider vrij in het samenstellen van het eigen zenderpakket.

Tele2 biedt een uitgebreid basispakket van momenteel 47 buitenlandse,  nationale en regionale zenders aan in het basispakket. Daarnaast is er nog de mogelijkheid om een pluspakket aan het aanbod toe te voegen. Voor vijf euro per maand ontvangen onze klanten dan nog eens twintig zenders extra.

Het complete Tele2 televisie aanbod inclusief een overzicht van alle beschikbare zenders is te vinden op www.tele2.nl.

Tele2 is dus nu al klaar voor de nieuw aangekondigde regels van Minister van Bijsterveldt, waarbij zij aanbieders van digitale televisie vanaf medio 2013 verplicht om minimaal 30 zenders aan te bieden in het basispakket. Uiteraard zullen wij in de tussentijd wel blijven kijken of ons zenderaanbod goed blijft aansluiten op de wensen van onze klanten.