MKB – Maatwerk kan altijd beter

Tele2 Zakelijk start partnership met Zeeker Telecom

Amsterdam, 12 oktober 2011 Zeeker Telecom, adviseur op het gebied van telecom en ICT-diensten uit Amsterdam, is sinds begin deze maand een nieuwe business partner van Tele2 Zakelijk. De flexibiliteit, het hoge kennisniveau en de toewijding van Zeeker Telecom maken het bedrijf tot een waardevolle zakenpartner. Door de samenwerking kunnen MKB-klanten profiteren van een nog meer op maat gemaakte dienstverlening en zijn zij verzekerd van de best deal op het gebied van telecom & ICT-oplossingen.

Landelijke focus op het MKB

Anita Vork, directeur Zeeker Telecom vertelt: “De samenwerking is tot stand gekomen door de wens van Tele2 Zakelijk om iedere klant te bieden wat diegene nodig heeft. Uit ervaring weten wij dat dit in het MKB van bedrijf tot bedrijf verschilt. Het vraagt dus zeer veel kennis op detailniveau.” Zeeker Telecom stelt op basis van de vragen en wensen van klanten het beste aanbod samen. Daarbij gaat het niet alleen maar om de prijs maar ook om de bedrijfsvoering, nu en in de toekomst. Anita Vork: “Wij kijken echt naar een duurzaam advies en een oplossing waarmee een ondernemer een tijd vooruit kan, dit sluit uitstekend aan op de filosofie en natuurlijk het productportfolio van Tele2 Zakelijk.”

Partnership op basis van klantbehoefte

Tele2 Zakelijk is altijd op zoek naar partners die de service aan de klant nog verder kunnen optimaliseren. Hein Boot, directeur Tele2 Zakelijk: “De samenwerking met Zeeker Telecom stelt ons in staat om nog meer dan voorheen te sparren met onze klanten over de beste oplossing voor hun specifieke situatie. De kennis en ervaring van Zeeker Telecom zijn een verrijking voor Tele2 Zakelijk en de MKB-er die op zoek is naar maatwerk.”