BBeyond bestaat 10 jaar!

Dé zakelijke service provider helpt ondernemers verder met kennis, aandacht en kwaliteit

Hoofddorp, 7 maart 2011. Vandaag bestaat service provider BBeyond precies 10 jaar. In die periode heeft BBeyond een belangrijke bijdrage geleverd aan communicatie voor Nederlandse ondernemers in het MKB. Daarbij staan persoonlijke aandacht en kwaliteit centraal.Focus op MKB

BBeyond is in 2001 opgezet als service provider op het kwalitatieve netwerk van operator BBned.

Het was BBeyond’s missie om grootzakelijke communicatieoplossingen als VPN, ISDN30 en glasvezel voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) bereikbaar te maken. BBeyond maakte begin 2002 als eerste netwerkverbindingen over DSL tussen bedrijfsvestigingen mogelijk. Door een innovatieve instelling is BBeyond goed geslaagd in haar missie en inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een top-3 speler in de MKB-markt met een breed portfolio aan communicatiediensten zoals Internet, VPN, telefonie en hosting.

Groeit mee met de ondernemer

In het afgelopen decennium zijn bedrijven in sterke mate afhankelijk geworden van breedband in hun dagelijkse activiteiten. Herwin van der Kamp, algemeen directeur BBned, reageert: “BBeyond is met haar diensten en service meegegroeid met de ondernemer. Van snelle internet verbindingen tot compleet redundante bedrijfsnetwerken met datacenterdiensten, voor elke ondernemer maken we een oplossing op maat.”

Wat de toekomst brengt

BBeyond verwacht dat de behoefte aan bandbreedte in de komende tijd alleen maar zal toenemen en investeert daarom verder in toekomstvaste breedbanddiensten. Zo introduceert de service provider een nieuwe generatie breedband met SDSL-snelheden tot 20/20Mbps en binnenkort zakelijk VDSL met zelfs tot 40Mbps.

- EINDE –