Actie Vaste telefonie Tele2: lage kosten én gratis draadloze telefoon

Amsterdam, 28 maart 2011. Tele2 start vandaag een actie waarbij consumenten een gratis draadloze telefoon krijgen bij een vaste telefonie abonnement van € 15,- per maand. Zonder draadloze telefoon is het abonnement slechts € 12,50 per maand. Consumenten die overstappen naar Tele2, behouden hun huidige telefoonnummer en kunnen gebruik blijven maken van diensten als wisselgesprek, doorschakelen, voicemail en nummerherkenning.

“Tele2 is bekend geworden door het openbreken van het monopolie op vaste telefonie”, aldus Herwin van der Kamp, directeur consumentenmarkt Tele2. “Nu bijna veertien jaar later is vaste telefonie nog steeds een belangrijk product en blijft Tele2 de challenger op deze markt en laat dit zien met een spectaculaire aanbieding.”

Een uitgebreid overzicht is te vinden op de website

- EINDE -

Contact Tele2
Remco Meerstra
Corporate Reputation Manager
T: +31 (0) 20 750 1804
E: remco.meerstra@tele2.com

Tele2 Nederland B.V. is één van de grootste communicatiebedrijven in Nederland. Het bedrijf biedt zowel de consumenten-, de zakelijke als de wholesale markt een compleet pakket van communicatiediensten. Tele2 biedt spraak-, data-, internet- en tv-diensten aan via een eigen infrastructuur, voorzien van de modernste netwerktechnologieën. Tele2-klanten profiteren van gebruiksvriendelijke en betaalbare diensten van topkwaliteit. Meer nieuws en informatie zijn verkrijgbaar via newsroom.tele2.nl.