Sony Xperia XZ3

Selecteer een ander toestel met dit 4G abonnement
In de volgende stap kan je je nummerbehoud regelen.

Alles over de Xperia XZ3

Wij willen jou het allerbeste toestel aanbieden. Klik hier voor de kenmerken van je toestel. Hieronder kun je nog meer te weten komen over je telefoon.

Gratis Sony WH-100XM3 headphone t.w.v. € 380,-

Bestel voor 4 november 2018 je Sony Xperia XZ3 en krijg deze te gekke Wireless Noise Cancelling Headphone t.w.v. € 380,- cadeau!

1. Registreer je voor 18 november 2018 op de website van Sony

2. Upload je aankoopbewijs, EAN & IMEI

3. Je headphone wordt na max. 4 weken na het indienen bij je thuis geleverd.
Check hier alle voorwaarden.

Elegant, handzaam en goed beschermd

6 inch groot? Niet als het aan Sony ligt. De Xperia XZ3 heeft kleine randen rond zijn scherm waardoor hij ontzettend handzaam is. De vingerafdrukscanner zit zo geplaatst dat je niet extra ver hoeft te reiken om erbij te kunnen. Slim! Sony heeft het ontwerp van de Xperia XZ3 ook visueel verder geperfectioneerd. Zwart te saai? Dan bestel je ‘m toch gewoon in stijlvol bosgroen of elegant bordeauxrood? Welke kleur je ook neemt: de naadloze behuizing van glas en aluminium ziet er niet alleen erg strak uit, hij is ook optimaal beschermd tegen invloeden van buitenaf. Dankzij de IP68-certificering kun je zonder zorgen in de regen bellen en maakt het niet meer uit als je per ongeluk een kop koffie over het toestel gooit. Wel even goed schoonmaken daarna ;-)!

Meeslepende ervaring

Sony heeft al zijn multimediakennis uit de kast getrokken om met de Xperia XZ3 een meeslepende ervaring te bieden. Dat begint al bij het scherm: het grote OLED-scherm heeft een oneindig contrast en geeft prachtige kleuren weer. Hij heeft geen notch, zodat je ononderbroken films kunt kijken. Met óf zonder headset, want de ingebouwde stereospeakers van de XZ3 klinken erg lekker. Als kers op de taart brengt het dynamic vibration system de ervaring écht dichtbij. Kleine trillingen zorgen ervoor dat je de actie in een film niet alleen ziet, maar ook voelt. Next-level wannahave, die Xperia XZ3!

Supersnel, onvermoeibaar

Een supersnelle Qualcomm Snapdragon 845-chipset, 4GB aan werkgeheugen en 64GB uitbreidbare opslag; de Sony Xperia XZ3 heeft het allemaal. Maar laten we eerlijk zijn: dat is tegenwoordig al lang niet meer bijzonder voor een high end-smartphone. De batterij van de Xperia XZ3 is dat wél. Niet zozeer omdat de 3300mAh-accu nou zo groot is, maar omdat Sony er erg handig mee omgaat. De gloednieuwe Android 9.0 Pie-software van de smartphone laat apps op de achtergrond niet meer batterij verbruiken dan nodig. Als je de Xperia XZ3 uiteindelijk aan de lader hebt hangen, zorgt het slimme laadsysteem van Qnovo ervoor dat de batterij zo min mogelijk belast wordt. Daardoor is de batterijduur van deze smartphone niet alleen nu goed, maar ook over twee jaar nog.

Een camera die meedenkt

Motion Eye is het koosnaampje dat Sony voor zijn slimme smartphonecamera bedacht heeft. Dat begint al voordat je de camera opstart: als je de XZ3 in liggende stand houdt, bereidt het toestel de camera op de achtergrond alvast voor. Zo start ‘ie extra snel op. Als de camera vervolgens ziet dat er een bewegend object in beeld is, maakt hij op de achtergrond alvast foto’s. Als je de sluiterknop indrukt worden er vier plaatjes opgeslagen, zodat jij de beste uit kunt kiezen. Wie zei dat het perfecte moment vastleggen moeilijk is? Dat moment ziet er ook nog eens goed uit, want de 19-megapixelfoto’s van de Xperia XZ3 zijn een feestje om naar te kijken. Hadden we trouwens al gezegd dat je met deze camera ook super slow-motion video’s kunt maken met een vertraging tot 32x? Nee? Bij deze.

Specificaties

Toestel

Merk

Sony

Stand-by-tijd

90 uur

Geheugen extern

MicroSD tot 512GB

Geheugen intern

64GB

Gewicht

193 gram

Afmetingen

158 x 73 x 9.9 mm

Processor

Qualcomm Snapdragon 845

Besturingssysteem

Android 9 Pie

Model

Xperia ZX3

Accucapaciteit

3330 mAh

Scherm

Schermkleuren

16 miljoen

Schermresolutie

1440 x 2880 pixels

Type scherm

Curved OLED

Schermdiagonaal

6 inch

Connectiviteit

Netwerk

4G

Frequenties

GSM / HSPA / LTE

Wi-Fi

Camera

Resolutie camera achter

19 MP

Resolutie camera voor

13 MP

Camera achterkant

Zoom

Digital

Camera voorkant

Video afspelen

Video opnemen

Overig

GPS

A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO

Navigatiesoftware

Google Maps

PC-aansluiting

Micro USB

Audio-aansluiting

Bluetooth

Versie 5

NFC

Dual-sim

Bescherming

Waterbescherming

Stofbescherming

IP-classificatie

IP65/IP68

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. Check de kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen.

Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de databundels van 10GB, 20GB en Unlimited geldt voor datagebruik binnen de EU een limiet van 9GB per maand. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel geldt een toeslag van € 0,007 per MB.

Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 5,70 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

 Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit via een bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of lees hier algemene informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.


Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

Vanaf 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Dit is een gevolg van de wet financieel toezicht.

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

Wanneer begint de betaalperiode?

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer indoor/outdoor, locatie en drukte op het netwerk.

De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

  • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
  • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
  • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
  • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
  • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk
Hoeveel GB's data heb ik nodig?

Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurt, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

Wat moet ik weten over betalingen?

Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toestelbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 5,70. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, bekijk hier onze buiten-de-bundel tarieven. Op 80% verbruik van je 2GB, 5GB, 10GB of 20GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook op deze website.

Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

Worden gesprekskosten en datagebruik afgerond?

Gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Datagebruik wordt niet afgerond.

Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.