Alles over de Galaxy S8 Plus

Wij willen jou het allerbeste toestel aanbieden. Klik hier voor de kenmerken van je toestel. Hieronder kun je nog meer te weten komen over je telefoon.

Nu tijdelijk € 50,- retour!

Bestel nu jouw Galaxy S8 Plus en krijg € 50,- retour:

Ga naar samsung.com. Klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten voor uiterlijk 22 januari 2018:

1. Een kopie van de aankoopbon
2. De streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer

Deze promotie loopt van 4 december 2017 t/m 7 januari 2018 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Lees hier alle voorwaarden.

Als je vragen hebt over de actie, dan kun je contact opnemen met Samsung via:
Tel: 088-9090100 (lokaal tarief)
E-mail: samsungmobile@consumercare.info

Groot scherm, compacte body

Als je het over het schermformaat hebt, is de Samsung Galaxy S8+ een van de grootste smartphones ooit. Het display is maar liefst 6,2 inch groot. Bovendien is het Super Amoled-scherm met een resolutie van 2960 x 1440 pixels kraakhelder. Ideaal voor het kijken van films, het spelen van games en het bekijken van websites. Toch past de Samsung Galaxy S8+ gewoon in je broekzak. Samsung heeft er namelijk voor gezorgd dat de schermranden van de smartphone heel dun zijn. Aan de zijkanten loopt het scherm zelfs krom, waardoor er eigenlijk geen randen meer overblijven. De Galaxy S8+ is ongeveer net zo groot als een normale smartphone met een 5,5-inch scherm. Maar dan wél met veel meer schermoppervlakte.

Uitgebreid en premium design

Het ontwerp van de Galaxy S8+ is niet alleen compact, maar ook erg uitgebreid. De telefoon beveiligen gaat eenvoudig met de vingerafdrukscanner op de achterkant en de irisscanner op de voorkant. En ook de telefoon zelf is goed beveiligd. De IP68-certificering betekent dat water en stof geen gevaar zijn voor de S8+. Handig! Verder is de behuizing van de Samsung Galaxy S8+ met veel oog voor detail ontworpen. Hij is gemaakt van glas en aluminium en samen zorgt dat voor een premium uitstraling. Het edge-scherm draagt daar nog eens aan bij. Al met al is de Galaxy S8+ een van de mooiste smartphones die je op dit moment kunt kopen.

Prestaties voor extra productiviteit

De Samsung Galaxy S8+ heeft alle ingrediënten om lekker snel te zijn. De Exynos 8895-chipset zorgt voor meer dan voldoende power. Hij heeft acht kernen die maximaal 2.3GHz klokken en dankzij het werkgeheugen van 4GB kun je lekker veel apps naast elkaar draaien. Samsungs Grace-interface bovenop Android 7.0 Nougat is erg uitgebreid. Het is bijvoorbeeld mogelijk om twee apps naast elkaar te zetten op het scherm van de Galaxy S8+. Zo kun je het grote en extra lange display van de Galaxy S8+ dus maximaal benutten. Dat kan de hele dag lang, want de accu van de Galaxy S8+ is met 3500 mAh lekker groot.

Altijd goede foto’s

De Samsung Galaxy S8+ maakt haarscherpe foto’s met een resolutie van 12 megapixel. Het grote diafragma van f/1.7 laat veel licht door en de optisch gestabiliseerde lens kan lang open blijven staan. Zo zijn foto’s ook ’s avonds nog scherp en detailrijk. Focussen gaat met de Dual Pixel-techniek snel en accuraat. Foto’s zijn met de Galaxy S8+ dus snel geschoten, detailrijk én altijd goed gelukt. Dat geldt trouwens ook voor selfies die je met het toestel maakt. De 8-megapixel selfiecamera heeft een groot diafragma voor nachtelijke zelfportretten. De selfielens met autofocus zorgt er bovendien voor dat je altijd scherp in beeld bent.

Specificaties

Toestel

Merk

Samsung

Model

Galaxy S8 Plus

Besturingssysteem

Android

Processor

Exynos 8895, 2.3GHz + 1.7GHz (Octa-core )

Afmetingen

159.5 x 73.4 x 8.1 mm

Gewicht

171 gram

Geheugen intern

64GB

Geheugen extern

Micro SD tot 256GB

Accucapaciteit

3500 mAh

Scherm

Schermkleuren

16 miljoen

Schermresolutie

2960 x 1440 pixels

Type scherm

Super AMOLED

Schermdiagonaal

6,2 inch

Connectiviteit

Netwerk

4G

Frequenties

GSM / HSPA / LTE

Wi-Fi

Camera

Resolutie camera achter

12 MP

Resolutie camera voor

8 MP

Camera achterkant

Zoom

Digital

Camera voorkant

Video afspelen

Video opnemen

Overig

GPS

A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO

Navigatiesoftware

Google Maps

PC-aansluiting

Micro USB

Audio-aansluiting

Bluetooth

Versie 5

NFC

Bescherming

Waterbescherming

Stofbescherming

IP-classificatie

IP68

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. De kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen vind je op onze website.

Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de grotere databundels vanaf 8GB geldt voor datagebruik binnen de EU een limiet van 6GB per maand. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel zal een toeslag gaan gelden van € 0,009 per MB.

Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 4,25 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of kijk hier voor meer informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit op bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.


Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

Vanaf 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Meer info over de wet financieel toezicht lees je hier.

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

Wanneer begint de betaalperiode?

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of kijk hier voor meer informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit op bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Je vindt hier de dekkingskaart.

We streven ernaar om je altijd de maximaal haalbare snelheid te bieden. Omdat er veel factoren zijn die je snelheid bepalen, hebben we de volgende lijst voor je samengesteld:

  • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
  • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
  • Gemiddelde upload tussen de +/- 20 Mb/s
  • Maximaal te halen upload = 50 Mb/s
  • De maximale down- en upload snelheden op 3G zijn 14.4 Mb/s voor downloaden en 2 Mb/s voor uploaden
Hoeveel GB's data heb ik nodig?

Wil je weten hoeveel GB's je nodig hebt? Gebruik de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat.

Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurd, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

Wat moet ik weten over betalingen?

Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toetselbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 4,25. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, kijk hier voor de tarieven. Op 80% verbruik van je 2GB, 5GB of 10GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook op deze website.

Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

Worden gesprekskosten en datagebruik afgerond?

Gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Data gebruik wordt niet afgerond.

Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.