OPPO Find X2 Pro

Selecteer een ander toestel met dit 4G abonnement
  • Kom je er niet uit?

    Bereikbaar op werkdagen van 09.00-21.00u, zaterdag van 09.00-18.00u.

In de volgende stap kan je je nummerbehoud regelen.
 
 

Alles over de Find X2 Pro

Wij willen jou het allerbeste toestel aanbieden. Klik hier voor de kenmerken van je toestel. Hieronder kun je nog meer te weten komen over je telefoon.

OPPO Find X2 Pro

Wij hebben ‘m! De grensverleggende OPPO Find X2 Pro. Een topper van een telefoon, met een achterkant van vegan leer en een dijk van een camera. O ja, hij heeft ook nog eens de beste hardware en misschien wel het mooiste scherm van dit moment. De OPPO Find X2 Pro is vanaf nu te koop met goedkoop abonnement bij Tele2. Voor de scherpste prijs nog wel. Pak jij ook deze kans?

OPPO Find X2 Pro display: supersnel, superscherp

Snelle schermen gaan het helemaal worden. De OPPO Find X2 Pro is een van de weinige telefoons waarvan het scherm een verversingssnelheid van maar liefst 120 Hz heeft. Dit betekent dat het scherm extra snel reageert op je touches en dat video’s en games nóg vloeiender worden getoond. Oftewel: hiermee krijgt het scherm een kwaliteitsboost om U tegen te zeggen. En dan zijn de andere schermspecificaties van de OPPO Find X2 Pro ook nog eens van de buitencategorie. Het display is met 6,7 inch heerlijk groot en hij heeft een Quad HD+-resolutie van 3168 x 1440 pixels. Perfect om in de beste kwaliteit je favo vlogs te checken met een Tele2 Unlimited abonnement. Oh, en de gebruikte schermtechnologie is ook nog ‘ns OLED. Nóg hogere helderheid, nóg betere kleurweergave. Top-topper-de-top-top-top!

Strak en chique design

Een ontwerp waar je mond van open valt? De OPPO Find X2 Pro krijgt het misschien voor elkaar, want de fabrikant trekt alle registers open om ‘m zo mooi mogelijk te maken. En dat is behoorlijk goed gelukt. De Find X2 Pro is gemaakt van glas en aluminium, maar er is ook een variant met een achterkant van oranje (vegan) leer. Ideaal als je wilt opvallen! De randen lopen schuin af en daardoor is het ontwerp heel subtiel en stijlvol. Een voordeel is dat de telefoon stof- en waterdicht is, al is het natuurlijk ook weer niet de bedoeling dat je de telefoon meeneemt onder de douche. Klein nadeeltje is dat de camera aan de achterkant een beetje uitsteekt.

OPPO Find X2 Pro specificaties

De OPPO Find X2 Pro is een van de snelste smartphones die je met een goedkoop abonnement bij Tele2 kunt scoren. Deze topper beschikt namelijk over de beste hardware van dit moment. Zoals? Zijn processor! De Snapdragon 865, met acht kernen en een maximale rekenkracht van 2.84 GHz de krachtigste chipset voor telefoons ooit. Zeg maar hallo tegen apps die meteen opstarten! Tel daar een whopping 12GB werkgeheugen bij op en je hebt een echte killer combo tot je beschikking. Op die manier schakel je namelijk ook nog eens als een malle tussen apps. Je hebt standaard 512GB opslag en de batterij is met een inhoud van 4260 mAh ook nog eens enorm. Pluspunt: die laad je binnen 40 minuten helemaal op. Ongekend!

Fenomenaal camerawerk

Voor de camera’s trekt OPPO voor zijn Find X2 Pro werkelijk alles uit de kast. Drie stuks zitten er aan de achterkant en die maken foto’s in 48, 48 en 13 megapixel. Je kunt tot 30x inzoomen en haalt zo je favo artiest bij een concert hartstikke dichtbij. Een ultragroothoeklens zorgt dat je iedereen op de foto krijgt en met de macrolens maak je schitterende close-ups. Liefhebber van selfies? Ook dan kun je je lol op met deze toptelefoon. Aan de voorkant van de OPPO Find X2 Pro zit namelijk een waanzinnige 32-megapixelcamera. Ideaal om altijd het perfecte plaatje voor Insta te schieten of om uit de losse pols als een pro vlogs op te nemen. Unleash your inner influencer!

Deze extra’s heeft de OPPO Find X2 Pro

De OPPO Find X2 Pro heeft met Android 10 de nieuwste versie van het besturingssysteem. Nu hebben natuurlijk heel veel telefoons Android, maar OPPO zet ‘m voor deze topper met de ColorOS-interface naar zijn eigen hand. Voordelen van ColorOS? De interface wordt er mooier door en het besturingssysteem werkt lekker snel en soepel. Ook zijn de instellingen dankzij ColorOS extra overzichtelijk, waardoor je de Find X2 Pro makkelijker naar je eigen hand zet. Andere extra is de onzichtbare vingerafdruksensor in het scherm die je telefoon supersnel en veilig ontgrendelt.

Find X2 Pro specificaties

Toestel

Merk

OPPO

Stand-by-tijd

383 uur

Spreektijd

28 uur

Geheugen intern

512GB

Gewicht

217 gram

Afmetingen

165.2 x 74.4 x 8.8 mm

Processor

Qualcomm SDM865

Besturingssysteem

Android 10

Model

Find X2 Pro

Accucapaciteit

4260 mAh

Scherm

Schermkleuren

16 miljoen

Schermresolutie

3168 x 1440 pixels

Type scherm

AMOLED

Schermdiagonaal

6.7 inch

Connectiviteit

Netwerk

5G ready

Frequenties

GSM/WCDMA/TD-LTE/LTE FDD

Wi-Fi

Camera

Resolutie camera achter

48 MP en 48 MP en 13 MP

Resolutie camera voor

32 MP

Camera achterkant

Zoom

Digital en Optical

Camera voorkant

Video afspelen

Video opnemen

Overig

GPS

A-GPS, BEIDOU, Glonass, GALILEO

Navigatiesoftware

Google Maps

PC-aansluiting

USB-C

Bluetooth

5.1

NFC

Dual-sim

Bescherming

Waterbescherming

Stofbescherming

IP-classificatie

IP68

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. Check de kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen.

Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de databundels van 20GB en Unlimited geldt voor datagebruik binnen de EU een limiet van 15GB per maand. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel geldt een toeslag van € 0,0042 per MB met een maximum van € 60,50. Met een 24u Unlimited Data bundel mag je binnen de EU 1500MB data gebruiken.

Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 5,70 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

 Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit via een bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of lees hier algemene informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.


Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt je abonnement automatisch door en wordt het abonnement maandelijks opzegbaar. Bij een volledig afbetaald toestelkrediet worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht.

Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

Sinds 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Dit is een gevolg van de wet financieel toezicht.

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

Wanneer begint de betaalperiode?

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer je type telefoon, locatie (binnen kan door dikke muren minder bereik zijn) en drukte op het netwerk.

De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

  • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
  • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
  • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
  • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
  • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk
Hoeveel GB's data heb ik nodig?

Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurt, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

Wat moet ik weten over betalingen?

Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toestelbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 5,70. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, bekijk hier onze buiten-de-bundel tarieven. Op 80% verbruik van je 1GB, 7GB of 20GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook hier: Extra Internetbundel.

Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.