Nokia 7.1

Selecteer een ander toestel met dit 4G abonnement
In de volgende stap kan je je nummerbehoud regelen.

Alles over de 7.1

Wij willen jou het allerbeste toestel aanbieden. Klik hier voor de kenmerken van je toestel. Hieronder kun je nog meer te weten komen over je telefoon.

Wil jij ook € 50,- cashback?

Bestel je Nokia 7.1 in de actieperiode.

1. Ga naar Nokia Promoties
2. Kies de promotie en schrijf je in voor 31 januari 2019

Check hier de voorwaarden voor de cashback-actie. Heb je vragen rondom deze promotie, dan kun je contact opnemen met Nokia via info@myactions.be.

Een lust voor het oog

Wil je een telefoon kopen bij je Tele2-abonnement die én betaalbaar is én er fantastisch uitziet? Zet dan nú de Nokia 7.1 op je wishlisht. Voor deze telefoon gebruikt de fabrikant alleen de allerbeste materialen en dat zie je terug in het uiterlijk. De Nokia 7.1 is gemaakt van metaal en glas. Hij is perfect afgewerkt en door de unieke lichtbrekingseigenschappen van het gebruikte glas heeft jouw Nokia unieke kleuren. De details in het ontwerp maken ‘m extra bijzonder: de randen zijn diamantgeslepen, waardoor de telefoon zeer mooi is afgewerkt. Laatste voordeel? Het gebruikte aluminium frame bestaat uit een gegoten metalen kern en is daardoor extra sterk.

Groot voordeel: PureDisplay-technologie

We geven je het op een briefje: je favoriete series streamen (met natuurlijk een Tele2 Unlimited 4G-abonnement) is een feestje op deze Nokia. De telefoon heeft immers een enorm 5,84-inch scherm met een kneiterhoge Full HD+-resolutie van 2280x1080 pixels. I-de-aal om in hyperhoge kwaliteit video’s te kijken of te gamen. En dat is niet eens het grootste voordeel van het scherm van de Nokia 7.1. Het is namelijk een PureDisplay dat HDR10 ondersteunt. Hiermee is het contrast van video’s nóg hoger en daarmee de beeldkwaliteit extra goed. Ook de helderheid is van de buitencategorie. Op het strand onder de felle zon het scherm probleemloos aflezen? Geen probleem voor de Nokia 7.1.

Nokia 7.1: betaalbaar én supersnel

Koop een Nokia, dan weet je dat je niet de hoofdprijs hoeft te betalen voor een supersnelle smartphone. Door een slimme combinatie is ook de Nokia 7.1 zowel betaalbaar als supersnel. Hij gebruikt de zuinige, krachtige Snapdragon 636-processor en draait op een originele versie van Android 8.1 Oreo. Geen overbodige poeha en apps dus op deze telefoon en dat zorgt ervoor dat ‘ie heel snel in gebruik is. Tel daar 3 of 4GB werkgeheugen bij op en je schakelt ook nog eens supersnel tussen je favoriete apps. WhatsAppen, Instagrammen en gamen tot je erbij neervalt? Geen probleem, want in de Nokia 7.1 zit een gigantische batterij met een inhoud van maar liefst 3060 mAh! Snel opladen? Dikke check: in een half uur laadt de batterij voor de helft op.

Fotofeest met de Nokia 7.1

De Nokia 7.1 kan zich meten met de beste camerasmartphones. Aan de achterkant zit een dubbele camera met twee Zeiss-lenzen die foto’s schieten in 12 en 5 megapixel. Hun kwaliteiten? Supersnel scherpstellen zodat je nooit HET moment mist, fantastische bokeh-foto’s waarvan het lijkt alsof ze door een topfotograaf zijn gemaakt en de beste Electronic Image Stabilisation waardoor je uit de losse pols superstabiele video’s opneemt. Extra voordeel is de Pro Camera-modus. Hierin kun je witbalans, ISO (lichtgevoeligheid), diafragma (voor fotograferen in het donker) en sluitertijd aanpassen. Tel daar kunstmatige intelligentie ter assistentie bij op en je hebt een absolute topcamera in handen met de Nokia 7.1! Selfies? Kan ‘ie ook als de beste, met de 8-megapixelcamera aan de voorkant.

7.1 specificaties

Toestel

Merk

Nokia

Stand-by-tijd

Tot 408 uur

Spreektijd

Tot 19.5 uur

Geheugen extern

microSD, tot 400GB

Geheugen intern

64GB

Gewicht

160g

Afmetingen

149.7 x 71.2 x 8 mm

Processor

Octa-core 1.8 GHz Kryo 260

Besturingssysteem

Android 8.1

Model

7.1

Accucapaciteit

3060 mAh

Scherm

Schermkleuren

16 miljoen

Schermresolutie

1080 x 2280 pixels

Type scherm

IPS LCD

Schermdiagonaal

5,84 inch

Connectiviteit

Netwerk

GSM / CDMA / HSPA / LTE

Frequenties

4G

Wi-Fi

Camera

Resolutie camera achter

12MP

Resolutie camera voor

8MP

Camera achterkant

Zoom

digital

Camera voorkant

Video afspelen

Video opnemen

Overig

GPS

A-GPS, GLONASS, BDS

PC-aansluiting

USB C 2.0

Audio-aansluiting

Bluetooth

5.0

NFC

Dual-sim

Bescherming

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. Check de kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen.

Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de databundels van 10GB, 20GB en Unlimited geldt voor datagebruik binnen de EU een limiet van 9GB per maand. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel geldt een toeslag van € 0,007 per MB.

Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 5,70 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

 Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit via een bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of lees hier algemene informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.


Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

Sinds 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Dit is een gevolg van de wet financieel toezicht.

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

Wanneer begint de betaalperiode?

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer je type telefoon, locatie (binnen kan door dikke muren minder bereik zijn) en drukte op het netwerk.

De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

  • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
  • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
  • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
  • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
  • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk
Hoeveel GB's data heb ik nodig?

Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurt, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

Wat moet ik weten over betalingen?

Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toestelbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 5,70. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, bekijk hier onze buiten-de-bundel tarieven. Op 80% verbruik van je 2GB, 5GB, 10GB of 20GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook hier: Extra Internetbundel.

Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

Worden gesprekskosten en datagebruik afgerond?

Gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Datagebruik wordt niet afgerond.

Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.