Apple iPhone 11 Pro Max

Selecteer een ander toestel met dit 4G abonnement
  • Kom je er niet uit?

    Bereikbaar op werkdagen van 09.00-21.00u, zaterdag van 09.00-18.00u.

In de volgende stap kan je je nummerbehoud regelen.
 
 

Alles over de iPhone 11 Pro Max

Wij willen jou het allerbeste toestel aanbieden. Klik hier voor de kenmerken van je toestel. Hieronder kun je nog meer te weten komen over je telefoon.

Tijdelijk met gratis Apple TV+ Abonnement van 1 jaar

Ontvang 1 jaar Apple TV+ bij aankoop van je iPhone en kijk naar het beste van de allerbeste tv- en filmmakers. Activeer je gratis Apple TV+-abonnement van 1 jaar in de Apple TV-app, met ingang van 1-11-2019.

Hoe activeer je Apple TV+?

1. Schakel je nieuwe iPhone in en log in met je Apple ID.
2. Open de Apple TV-app op 1-11 of later. Zorg dat de nieuwste versie van iOS is geïnstalleerd op je iPhone.
3. De aanbieding verschijnt direct nadat je de Apple TV-app opent. Verschijnt de aanbieding niet? Scrol dan in ‘Nu kijken’ omlaag totdat je hem wel ziet.
4. Tik op Eén jaar gratis. Mogelijk moet je het wachtwoord van je Apple ID invoeren, je factuurgegevens bevestigen of een geldige betaalwijze toevoegen.
Als je vragen of opmerkingen hebt over deze promotie van Apple, neem dan contact op met Apple. Of kijk hier voor meer info.

Subliem afgewerkt design van roestvrijstaal en glas

De iPhone 11 Pro Max heeft een ontwerp om je vingers bij af te likken. Zijn frame is van ijzersterk roestvrijstaal en de voor- en achterkant zijn van glas. Dat heeft twee grote voordelen: je kunt ‘m draadloos opladen én de telefoon ziet er supermooi uit. De iPhone 11 Pro Max heeft door zijn perfecte afwerking een exclusief uiterlijk. Absoluut een lust voor het oog. En wist je dat het toestel volgens Apple ook stof- en waterdicht is? Geen stress als ‘ie in de regen nat wordt. Verder is de telefoon lekker dun en gemakkelijk te bedienen. Ja, het fantastische ontwerp is écht een reden om de iPhone 11 Pro Max met abonnement te kopen bij Tele2.

Het beste OLED-display dat er is?

Moet jouw smartphone het beste scherm hebben? De feiten van de iPhone 11 Pro Max spreken voor zich. Het display is 6,5 inch groot en heeft een hoge resolutie van 2688x1242 pixels. Ideaal om in de hoogste kwaliteit te gamen en om te streamen. Perfect voor je Tele2 Unlimited-abonnement! Het grootste voordeel van het display is de gebruikte technologie: OLED. Oftewel: de hoogste helderheid, beste kleurweergave en het felste contrast. Dankzij het grote schermformaat is de telefoon heel veelzijdig en het scherm is in combinatie met de nieuwe Dark Mode ook nog eens extra zuinig voor de batterij. Eén en al voordelen!

iPhone 11 Pro Max hardware: snel, sneller, snelst!

Als je een smartphone zoekt die voor jou altijd in de startblokken moet staan, zit je goed met de iPhone 11 Pro Max. Wij verzekeren het je: deze iPhone behoort tot de snelste smartphones ooit. Dit komt onder andere door de Apple A13-processor, die ontzettend veel rekenkracht heeft en je apps meteen opstart. Schakelen tussen apps doet de telefoon watervlug en dankzij Artificial Intelligence heeft de smartphone altijd de juiste apps voor je paraat staan. De batterij is zeer groot en gaat lekker lang mee. Ook omdat de A13-processor zo zuinig is. Aan opslaggeheugen geen gebrek, want je kunt kiezen tussen 64, 256 en zelfs 512GB aan opslag. Oftewel: nooit meer foto’s verwijderen wegens ruimtegebrek!

iPhone 11 Pro Max camera’s: dit kunnen ze allemaal

De camera’s van de iPhone 11 Pro Max verdienen een speciale vermelding. De selfiecamera schiet foto’s in 12 megapixel en is sterk verbeterd ten opzichte van vorige iPhones. Zo kun je er slowmotionvideo’s mee schieten en in 4K mee filmen. Het is bovendien een TrueDepth-camera en dat betekent dat je selfies extra realistisch zijn. Stuk voor stuk voordelen die de camera’s aan de achterkant óók hebben. Dit drietal schiet foto’s in 12 megapixel. Er is een ‘main’ camera, een ultragroothoeklens en telelens. Ideaal om zonder kwaliteitsverlies in te zoomen en om iedereen op de foto te krijgen! Moet jouw telefoon nét die extra mogelijkheden hebben? Deep Fusion is een reden om de iPhone 11 Pro Max te kopen met abonnement bij Tele2. Deze functie maakt meerdere foto’s achter elkaar en bundelt van elk foto de beste resultaten tot één perfect kiekje. Mooie foto’s maken was nog nooit zo makkelijk. Oók niet in het donker dankzij de geweldige Night Mode!

iPhone 11 Pro Max specificaties

Toestel

Merk

Apple

Spreektijd

Tot 20 uur

Geheugen intern

64GB, 256GB, 512GB

Gewicht

226 gram

Afmetingen

158.0 x 75.7 x 8.3 mm

Processor

A13 Bionic

Besturingssysteem

iOS

Model

iPhone 11 Pro Max

Accucapaciteit

3500 mAh

Scherm

Schermkleuren

16 miljoen

Schermresolutie

2688 x 1242 pixels

Type scherm

Super Retina XDR-display

Schermdiagonaal

6.5 inch

Connectiviteit

Netwerk

4G

Frequenties

GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE

Wi-Fi

Camera

Resolutie camera achter

12 MP en 12 MP en 12 MP

Resolutie camera voor

12 MP

Camera achterkant

Zoom

Digital

Camera voorkant

Video afspelen

Video opnemen

Overig

GPS

A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS

Navigatiesoftware

Apple Maps

PC-aansluiting

USB 2.0

Bluetooth

Versie 5.0

NFC

Dual-sim

Bescherming

Waterbescherming

Stofbescherming

IP-classificatie

IP68

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. Check de kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen.

Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de databundels van 20GB en Unlimited geldt voor datagebruik binnen de EU een limiet van 12GB per maand. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel geldt een toeslag van € 0,005 per MB.

Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 5,70 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

 Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit via een bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of lees hier algemene informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.


Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt je abonnement automatisch door en wordt het abonnement maandelijks opzegbaar. Bij een volledig afbetaald toestelkrediet worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht.

Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

Sinds 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Dit is een gevolg van de wet financieel toezicht.

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

Wanneer begint de betaalperiode?

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer je type telefoon, locatie (binnen kan door dikke muren minder bereik zijn) en drukte op het netwerk.

De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

  • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
  • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
  • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
  • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
  • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk
Hoeveel GB's data heb ik nodig?

Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurt, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

Wat moet ik weten over betalingen?

Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toestelbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 5,70. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, bekijk hier onze buiten-de-bundel tarieven. Op 80% verbruik van je 1GB, 7GB of 20GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook hier: Extra Internetbundel.

Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.