Huawei P smart 2019

Selecteer een ander toestel met dit 4G abonnement
  • Kom je er niet uit?

    We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Helaas niet op zondag en feestdagen.

In de volgende stap kan je je nummerbehoud regelen.
 
 

Alles over de P smart 2019

Wij willen jou het allerbeste toestel aanbieden. Klik hier voor de kenmerken van je toestel. Hieronder kun je nog meer te weten komen over je telefoon.

Randloos en beschikbaar in mooie kleuren

Eén van misschien wel de mooiste smartphones van dit moment is nu te koop bij Tele2: de Huawei P smart 2019. Deze stijlvolle smartphone heeft een modern ontwerp. Dat wil zeggen: ultradunne schermranden zodat ‘ie geen millimeter te groot is. Ook is ‘ie lekker dun, waardoor de telefoon makkelijk in je broekzak past én gemakkelijk met één hand te bedienen is. Hij weegt 160 gram. Niet te zwaar, maar met dit gewicht krijg je wel het gevoel dat je kwaliteit in handen hebt. We verklappen alvast iets: dat ís ook zo. Dus als je nog een mooie, stijlvolle nieuwe smartphone zoekt, overweeg dan gerust om deze P smart 2019 te kopen. Ook uniek: het Dewdrop-ontwerp waarbij de selfiecamera is weggewerkt in de piepkleine uitsparing bovenin de telefoon.

Groot, helder Fullview Dewdrop Display

De toekomst is randloos en dat weten ze bij Huawei maar al te goed. Daarom heeft de P smart 2019 een hypermodern Fullview Display die met 6,21 inch niet té groot is. Dit komt ook omdat de randen ultradun zijn. Ook heeft het scherm een lekker hoge Full HD+-resolutie van 2340x1080 pixels. Als je de P smart 2019 koopt, kun je dus superscherp je favo vlogs checken, series streamen in hoge kwaliteit én gamen in topkwaliteit! Staat dat allemaal op je wishlist? Dan zit je dus goed met deze mooie telefoon van Huawei. Extra voordeel: het LCD-scherm heeft een indrukwekkende kleurweergave zodat alles heel realistisch oogt. #kersopdetaart

P smart 2019: krachtige, zuinige smartphone

Als je een Huawei zoals de P smart 2019 koopt, weet je één ding zeker: je krijgt een telefoon met optimale prijs-kwaliteitverhouding die supersnel is in gebruik. Met dit nieuwe exemplaar is dat niet anders. Zo zit er in het toestel de Kirin 710-processor, een nieuwe chipset die zowel krachtig als zuinig is. Hij heeft acht kernen en klokt maximaal 2,2 GHz. Tel daar 3 GB aan werkgeheugen bij op en je hebt een riante combo om al je apps in no-time op te starten en om te switchen tussen je favoriete apps. En het opslaggeheugen? Daaraan is met 64 GB geen gebrek. Fijn is dat de batterij niet snel leeg gaat en dat deze met 3400 mAh ook lekker veel inhoud heeft. Hele dag door appen? Check!

P smart 2019: dubbele camera met Artificial Intelligence

Camera’s zijn het stokpaardje van de P smart 2019. Aan de achterkant zit een indrukwekkende cameracombinatie waarmee je foto’s schiet in 13 en 2 megapixel. Ideaal om kiekjes te schieten als het wat donkerder is en om extra snel scherp te stellen, want het diafragma is met f/1.9 ook ijzersterk. Huawei zou Huawei niet zijn om de P smart 2019 te voorzien van een makkelijke camera-app met veel mogelijkheden. Zo herkent de kunstmatige intelligentie 22 categorieën en 500 scenario’s en heb je in dat geval altijd de optimale camera-isntellingen. Daar kun je je lol dus wel mee op! En de selfies? Waarschuw je Instagram-feed maar alvast, want met 16 megapixel maak je de mooiste kiekjes met de frontcamera. Het delen gaat extra snel, want de telefoon ondersteunt supersnel 4G-internet van Tele2. Wat wil je nog meer?

P smart 2019 specificaties

Toestel

Merk

Huawei

Stand-by-tijd

Tot 653 uur

Spreektijd

Tot 25 uur

Geheugen extern

Micro SD-kaart tot 512GB

Geheugen intern

64GB

Gewicht

160 gram

Afmetingen

167 x 85 x 59 mm

Processor

Kirin 710 Octa-Core

Besturingssysteem

Android

Model

P smart 2019

Accucapaciteit

3400 mAh

Scherm

Schermkleuren

16 miljoen

Schermresolutie

1080 x 2340 pixels

Type scherm

LCD

Schermdiagonaal

6,2 inch

Connectiviteit

Netwerk

4G

Frequenties

GSM / HSPA / LTE

Wi-Fi

Camera

Resolutie camera achter

13 MP en 2 MP

Resolutie camera voor

8 MP

Camera achterkant

Camera voorkant

Video afspelen

Video opnemen

Overig

GPS

A-GPS / GLONASS / BDS

Navigatiesoftware

Google Maps

PC-aansluiting

Micro USB

Audio-aansluiting

Bluetooth

Versie 4.2

NFC

Dual-sim

Bescherming

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. Check de kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen.

Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de databundels van 20GB en Unlimited geldt voor datagebruik binnen de EU een limiet van 12GB per maand. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel geldt een toeslag van € 0,005 per MB.

Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 5,70 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

 Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit via een bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of lees hier algemene informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.


Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

Sinds 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Dit is een gevolg van de wet financieel toezicht.

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

Wanneer begint de betaalperiode?

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer je type telefoon, locatie (binnen kan door dikke muren minder bereik zijn) en drukte op het netwerk.

De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

  • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
  • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
  • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
  • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
  • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk
Hoeveel GB's data heb ik nodig?

Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurt, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

Wat moet ik weten over betalingen?

Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toestelbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 5,70. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, bekijk hier onze buiten-de-bundel tarieven. Op 80% verbruik van je 1GB, 7GB of 20GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook hier: Extra Internetbundel.

Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.