Apple iPhone 11 Pro

Selecteer een ander toestel met dit 4G abonnement
  • Kom je er niet uit?

    Bereikbaar op werkdagen van 09.00-21.00u, zaterdag van 09.00-18.00u.

In de volgende stap kan je je nummerbehoud regelen.
 
 

Alles over de iPhone 11 Pro

Wij willen jou het allerbeste toestel aanbieden. Klik hier voor de kenmerken van je toestel. Hieronder kun je nog meer te weten komen over je telefoon.

Tijdelijk met gratis Apple TV+ Abonnement van 1 jaar

Ontvang 1 jaar Apple TV+ bij aankoop van je iPhone en kijk naar het beste van de allerbeste tv- en filmmakers. Activeer je gratis Apple TV+-abonnement van 1 jaar in de Apple TV-app, met ingang van 1-11-2019.

Hoe activeer je Apple TV+?

1. Schakel je nieuwe iPhone in en log in met je Apple ID.
2. Open de Apple TV-app op 1-11 of later. Zorg dat de nieuwste versie van iOS is geïnstalleerd op je iPhone.
3. De aanbieding verschijnt direct nadat je de Apple TV-app opent. Verschijnt de aanbieding niet? Scrol dan in ‘Nu kijken’ omlaag totdat je hem wel ziet.
4. Tik op Eén jaar gratis. Mogelijk moet je het wachtwoord van je Apple ID invoeren, je factuurgegevens bevestigen of een geldige betaalwijze toevoegen.
Als je vragen of opmerkingen hebt over deze promotie van Apple, neem dan contact op met Apple. Of kijk hier voor meer info.

Randloos ontwerp gemaakt van de beste materialen

De designers van Apple leveren met de iPhone 11 Pro opnieuw een kunstwerk af. Zoals je van Apple mag verwachten, is de fabrikant perfectionistisch op het gebied van design en afwerking. Dat resulteert met de iPhone 11 Pro in een schitterende smartphone met perfect design. Waar je aan moet denken? Dunne schermranden, een behuizing dat stof- en waterdicht is en is gemaakt van de beste materialen. Het frame is namelijk van ijzersterk roestvrijstaal en de voor- en achterkant zijn van glas. Hierdoor ademt de iPhone 11 Pro luxe en ligt hij comfortabel in de hand. Perfect voor jouw abonnement bij Tele2!

Kraakhelder OLED-display voor de meest realistische beelden

Het scherm van de iPhone 11 Pro is beter dan ooit. Hij gebruikt de geavanceerde OLED-schermtechnologie voor een extra realistische kleurweergave. Het streamen van je favoriete serie is daarmee écht een feestje. Ook omdat dit dankzij de hoge resolutie van 2436x1125 pixels in ontzettend hoge kwaliteit kan. Voor games komt dat ook goed van pas, want die zijn daardoor extra realistisch. En omdat iOS 13 een Dark Mode heeft is het OLED-scherm extra zuinig. Hiermee verbruiken de zwarte pixels namelijk geen energie. Hallo verbeterde accuduur! Het scherm is 5,8 inch groot en dankzij de dunne schermranden is de iPhone 11 Pro hierdoor lekker compact. Zo bedien je ‘m gemakkelijk met één hand.

iPhone 11 Pro hardware: sneller dan snel

Wil je voor jouw abonnement bij Tele2 de snelste smartphone hebben? Dan zit je goed met de iPhone 11 Pro, want deze topper heeft de ultrakrachtige A13 Bionic-processor. Deze chipset is door Apple zelf ontwikkeld en daardoor perfect afgestemd op de software van je iPhone. Jouw voordeel? Apps starten sneller dan snel op, je schakelt in no-time tussen je favoriete apps en de batterij gaat nog eens extra lang mee ook. Om je hiervan een beeld te geven: de telefoon gaat vier uur langer op een lading mee dan zijn voorganger, de iPhone Xs! Als dát niet een allnighter met je favoriete serie of game wordt… Laatste pluspunt: FaceID, de gezichtsherkennende ontgrendeling, werkt in de iPhone 11 Pro extra snel.

Alles over de drie iPhone 11 Pro camera’s

De iPhone 11 Pro is de eerste iPhone ooit met drie camera’s. En dat geeft je heel wat mogelijkheden. Ideaal om altijd het perfecte plaatje te schieten! De drie camera’s schieten stuk voor stuk foto’s in 12 megapixel. Naast een gewone camera heb je ook een ultragroothoeklens en telelens tot je beschikking. Van het breedste beeld tot de scherpste close-up en alles daar tussenin: je iPhone 11 Pro krijgt het met gemak op de foto. Ook schiet je er de mooiste portretfoto’s mee. Dit is mogelijk dankzij Deep Fusion, een nieuwe techniek waarmee je camera meerdere foto’s maakt. Vervolgens checkt kunstmatige intelligentie welke delen van de foto’s het beste zijn. De beste resultaten voegt je iPhone samen tot één perfect kiekje. Met de Night Mode maak je bij weinig licht ook een mooie foto en met QuickTake schiet je extra snel een video. De selfiecamera? Ook een topper: schiet foto’s in 12 megapixel en kan zelfs slowmotionvideo’s opnemen. Oftewel: slofies! Ja, wil je qua camera’s het totaalpakket? Koop dan de iPhone 11 Pro met abonnement bij Tele2.

iPhone 11 Pro specificaties

Toestel

Merk

Apple

Spreektijd

tot 18 uur

Geheugen extern

64GB, 256GB, 512GB

Gewicht

188 gram

Afmetingen

144 x 71.4 x 8.1 mm

Processor

A13 Bionic

Besturingssysteem

iOS

Model

iPhone 11 Pro

Accucapaciteit

3190 mAh

Scherm

Schermkleuren

16 miljoen

Schermresolutie

2436 x 1125 pixels

Type scherm

Super Retina XDR-display

Schermdiagonaal

5.8 inch

Connectiviteit

Netwerk

4G

Frequenties

GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE

Wi-Fi

Camera

Resolutie camera achter

12 MP en 12 MP en 12MP

Resolutie camera voor

12 MP

Camera achterkant

Zoom

Digital

Camera voorkant

Video afspelen

Video opnemen

Overig

GPS

A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS

Navigatiesoftware

Apple Maps

PC-aansluiting

USB 2.0

Bluetooth

Versie 5.0

NFC

Dual-sim

Bescherming

Waterbescherming

Stofbescherming

IP-classificatie

IP68

Veelgestelde vragen

Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?

Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een Bundelbooster te activeren in MijnTele2 of de Tele2 app. Onder je verbruik staat een knop ‘Extra bundel nodig?’. Als je op ‘Toevoegen’ klikt, kom je in een nieuw scherm terecht. Hier zie je de ‘BundelBooster 1000MB’ staan. Wanneer je op de knop ‘+ 0,00’ drukt, wordt de extra bundel toegevoegd. De gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. Check de kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen.

Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?

Ja. Je kunt bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Je belt, sms't en internet binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor de databundels van 20GB en Unlimited geldt voor datagebruik binnen de EU een limiet van 12GB per maand. Na het bereiken van deze limiet kun je gebruik blijven maken van data uit je bundel. Naast het verbruik uit je bundel geldt een toeslag van € 0,005 per MB.

Wat is Wettelijke Thuiskopieheffing en waarom moet ik het betalen?

Het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft bepaald dat iedereen die een smartphone of toestel met mediaspeler koopt, eenmalig de wettelijke verplichte thuiskopieheffing van € 5,70 moet betalen. Wettelijke thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het downloaden en kopiëren van muziek en films voor privégebruik.

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, natuurlijk kan dat. Overstappen naar Tele2 met nummerbehoud is simpel. Vraag jouw overstap maximaal 4 maanden voor het einde van je huidige contract aan. Geef bij het plaatsen van je bestelling, bij de stap 'Extra Gegevens', aan dat je nummerbehoud wilt. Tele2 zegt je huidige contract op en laat jou weten wanneer je nummer overgaat naar Tele2. Zo simpel is het.

Wanneer wordt mijn toestel en/of simkaart geleverd?

 Voor een simkaart is dit binnen 5 werkdagen, voor een nieuw toestel gaat dit via een bezorgafspraak. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het ietsjes langer duren, omdat je provider dit verzoek moet goedkeuren.Je kunt op de hoogte blijven van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen, of lees hier algemene informatie over de levering. Uiteraard doen wij ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Maandelijks opzegbaar. Je kunt altijd opzeggen. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. De minimale looptijd van het abonnement is 1 maand. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met toestel? Dan moet je het restbedrag van het toestelkrediet in een keer aflossen. Dit gebeurt standaard op de eerstvolgende factuur. Bel met onze klantenservice, hier kunnen ze uitleggen welke consequenties er zijn.


Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de klantenservice.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt je abonnement automatisch door en wordt het abonnement maandelijks opzegbaar. Bij een volledig afbetaald toestelkrediet worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht.

Word ik getoetst bij het BKR en wordt mijn toestelkrediet daar geregistreerd?

Sinds 1 mei 2017 wordt er een leentoets, BKR toets en een registratie uitgevoerd voor toestelkredieten die groter zijn dan € 250,-. Dit is een gevolg van de wet financieel toezicht.

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

Wanneer begint de betaalperiode?

De betaalperiode start na levering van het toestel. Als er sprake is van nummerbehoud begint de betaalperiode op de dag dat het nummer is overgenomen. Wanneer er sprake is van contractvernieuwing, dan start de betaalperiode meteen na de laatste dag van het contract dat wordt vernieuwd.

Wat is het bereik en de snelheid van het 4G-netwerk van Tele2?

We hebben maar liefst 97% landelijke 4G-dekking! Maar als je in een gebouw bent met heel dikke muren of doordat je op een afgelegen plek bent waar we nog geen antenne hebben kan het zijn dat er geen 4G-dekking is. Als je een toestel hebt dat geschikt is voor ons 4G-netwerk en geen 4G-dekking hebt, ga je automatisch terug naar 3G. Bekijk de dekkingskaart.

We streven ernaar om je altijd de gecommuniceerde maximaal haalbare snelheid te bieden, maar in de praktijk haalbare snelheden zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals onder meer je type telefoon, locatie (binnen kan door dikke muren minder bereik zijn) en drukte op het netwerk.

De onderstaande snelheden zijn maximale snelheden gehaald in testomgevingen en gemiddelde snelheden:

  • Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
  • Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
  • Gemiddelde uploadsnelheid +/- 10 Mb/s
  • Maximaal te halen uploadsnelheid = 75 Mb/s
  • De maximale snelheid op 3G is 2 Mb/s voor zowel downloaden als uploaden. De 3G snelheid wordt stapsgewijs verlaagd naar snelheden tussen 2 en 1 Mb/s, afhankelijk van de ontwikkeling van ons eigen 4G-netwerk
Hoeveel GB's data heb ik nodig?

Dit hangt af van je verbruik. Check de Tele2 data adviestool en ontvang advies op maat over hoeveel GB's je nodig hebt.

Wanneer ben ik voordeliger uit met een onbeperkte belbundel?

Als je meer dan 112 minuten per maand belt of meer dan 112 sms'jes verstuurt, dan ben je al voordeliger uit met een onbeperkte belbundel. Als je kiest voor een 100 Bel/SMS bundel dan betekent dit, dat je 100 minuten kunt bellen of 100 sms'jes kunt versturen. Als je over de 100 heengaat, dan ga je buiten-de-bundel kosten betalen. Ga je hier 12 minuten overheen dan is het al voordeliger om een onbeperkte belbundel af te sluiten.

Wat moet ik weten over betalingen?

Je betaalt je abonnement maandelijks via een automatische incasso. Wanneer je je toestel in termijnen betaalt is er sprake van een lening. We rekenen geen rente en andere kosten voor deze lening en een toestel heeft dezelfde prijs als je hem in een keer betaalt of in termijnen. Een eenmalige bijbetaling vooraf is geen onderdeel van een lening.

Kies je voor volledig afbetalen, dan betaal je het toestelbedrag in een keer en is er geen sprake van een lening. In dit geval heb je geen maandelijkse toestelkosten naast de kosten van je abonnement (spraak/sms/data). Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten van € 30,- en de wettelijke thuiskopieheffing van € 5,70. Je kunt je factuur op elk moment bekijken op MijnTele2. Met de MijnTele2 app heb je ook altijd een overzicht van je facturen en zie je meteen wat je bel-, sms- en dataverbruik is.

Wat gebeurt er als mijn bel- en/of databundel op is?

Als je belbundel op is betaal je het buiten-de-bundel tarief, bekijk hier onze buiten-de-bundel tarieven. Op 80% verbruik van je 1GB, 7GB of 20GB internetbundel krijg je van ons een sms. Je krijgt er ook een als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, ook niet op lage snelheid. Wil je nog wel internetten? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel. De prijzen staan in de sms die je krijgt als je internetbundel op is. Je vindt ze ook hier: Extra Internetbundel.

Bij een Unlimited Data abonnement krijg je van ons bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms’je, hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis BundelBooster aan kunt vragen. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijke internetverbinding houdt!

Wat als de overeenkomst door Tele2 wordt opgezegd (vanwege wanbetaling)?

In het geval dat de overeenkomst voor mobiele telefonie door ons wordt opgezegd omdat je je rekeningen niet tijdig hebt betaald, dien je het toestel nog wel te betalen (volgens de afgesloten kredietovereenkomst) en de nog openstaande rekeningen. Daarnaast brengen we 50% van de nog resterende termijnen voor je mobiele telefonie abonnement in rekening, tenzij een hogere schadevergoeding gerechtvaardigd is. In dat geval brengen we je de hogere schadevergoeding in rekening.