sim only
prepaid

Heb je nog een toestel en wil je alleen prepaid bellen? Kies dan voor een prepaid Sim Only.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik de bevestigingsmail van mijn bestelling?

Binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Bevestigingsmail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je ontvangt een bevestigingsmail met daarin informatie over een bezorgafspraak met onze partner Reviva.
Wanneer de levering plaats vindt, betaal je aan de deur onder rembours. Aan de deur kun je contant betalen en pinnen.

Hoe kan ik opwaarderen?

Er zijn verschillende mogelijkheden: online of in een winkel. Welke winkels & waar, vind je hier.

Wat kan ik met MijnTele2?

MijnTele2 is je persoonlijke Tele2 omgeving waar informatie te vinden is over je product/dienst, bestellingen en facturen.

Via MijnTele2 heb je inzicht in je verbruik en kun je overzichtelijk zien hoeveel je van je bundel verbruikt hebt. Daarnaast kun je bijhouden of je kosten buiten de bundel hebt gemaakt en heb je inzicht in je facturen en de betaalstatus daarvan. Ook kun je productinstellingen wijzigen en bijvoorbeeld servicenummers blokkeren of een doorschakeling invoeren.

Kijk bij MijnTele2 activeren voor een handleiding over hoe je je account activeert.