TELE2 MOBIEL
ABONNEMENT
OPZEGGEN

Hoe werkt het?

Je wilt je Tele2 mobiel abonnement opzeggen? Jammer! We zien je graag als klant en willen je daarom een mooi nieuw aanbod doen. Toch je Tele2 mobiel opzeggen? Dan respecteren wij dat en maken dit telefonisch voor je in orde. Bel ons op of geef hieronder aan op welk moment wij jou (kosteloos) terug mogen bellen.
Laat ons je terugbellen

Vraag simpel je opzegging aan door hieronder je naam, telefoonnummer en gewenste terugbelmoment door te geven. We bellen je vervolgens geheel kosteloos terug om alles telefonisch af te handelen. Let op: dit zal gebeuren met een afgeschermd nummer.

Ja, bel mij terug
Of bel zelf met ons

Wil je direct opzeggen of ben je benieuwd naar de nieuwe aanbieding die wij je kunnen doen? Bel met onze klantenservice op telefoonnummer 020 7544444. Kies je product en vervolgens de optie ‘verlengen of opzeggen’. We helpen je direct verder.

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00
Zaterdag tussen 9:00 en 18:00

De voordelen van Tele2
nog even op een rijtje

  • Aantrekkelijke aanbiedingen bij verlenging van je abonnement
    Toch nieuwsgierig geworden? Bekijk dan jouw persoonlijke aanbieding op onze Verlengpagina.
  • Elke maand gratis je bundel aan kunnen passen
    Gebruik je jouw mobiel meer of juist minder dan je vooraf had verwacht? Betaal nooit te veel en verhoog of verlaag ieder maand gratis je bel- of internetbundel!
  • Maandelijks opzegbaar Sim Only contract
    Bij ons krijg je de keuze tussen een 2 jarig Sim Only abonnement of een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement!
Mobiel abonnement

Wat te doen in
het geval van..

Een overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant is simpel en snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur op nummer: 020 754 4444.

Een verhuizing naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? Stuur een kopie van het verhuisbewijs naar: Tele2 Nederland, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. Wij zorgen ervoor dat alles netjes wordt geregeld.

Heb je nog andere vragen?

Wat is mijn opzegtermijn?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken.

Waar vind ik de einddatum van mijn contract?

Bel naar 020 754 4444 en we helpen je graag verder.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Kan ik wel al opzeggen?

Dat kan, maar houd wel rekening met een afkoopsom die je in 1 keer moet betalen

Kan ik mijn opzegging ook online doorgeven?

Dit kan via MijnTele2

Ontvang ik bevestiging van mijn opzegging?

Ja. Direct nadat je de opzegging hebt doorgegeven ontvang je van ons bevestiging per email en sms. Op de dag dat de abonnement daadwerkelijk wordt stopgezet ontvang je van ons nogmaals een bericht per email en per sms.

Kan ik ook mijn nummer meenemen naar een andere aanbieder?

Dat kan uiteraard, echter adviseren we je om dit bij de aanvraag bij een nieuwe aanbieder altijd vooraf aan te geven.