Jouw stem telt in het Tele2 Klantenteam

Zou jij het leuk vinden om vaker je mening te geven? Dan nodigen we je graag uit voor ons nieuwe Tele2 Klantenteam. Als lid van dit team kan je onbeperkt, ongeremd en ongehoord je mening laten horen over ons mobiele netwerk, abonnementen en service.
We horen bijvoorbeeld graag wat jij vindt van:

 onze reclame-uitingen, nog voordat ze te zien zijn

 onze nieuwe app, voordat hij gelanceerd wordt

 onze abonnementen, zodat we kunnen bieden waar jij behoefte aan hebt

 de manier waarop wij communiceren en hoe we je helpen bij vragen

Wat kun je verwachten?

Als lid van het Tele2 Klantenteam ontvang je ongeveer 1 keer per maand een online vragenlijst. Dit kost je nog geen 10 minuten per maand! Keertje overslaan? Geen probleem natuurlijk.

Waarom meedoen?

 Je kunt genadeloos je mening geven over onze dienstverlening en nieuwe ideeën
 Wij doen daar vervolgens ook écht wat mee
 Je bent de eerste die we op de hoogte brengen van nieuwe ontwikkelingen
Ja, dat wil ik

Dit wilden wij weten van het Tele2 Klantenteam

Even
voorstellen

Dit zijn de Tele2 collega’s die samen met het Tele2 Klantenteam voortdurend bezig zijn om onze dienstverlening voor jou te verbeteren. We testen nieuwe ideeën en luisteren naar suggesties van klanten.

Veelgestelde vragen

Waarom zou ik me aanmelden?

Je aanmelden voor het Tele2 Klantenteam betekent dat je ongelimiteerd én ongezouten je mening mag geven over onze producten en diensten. Maar ook kom je als eerste te weten welke nieuwe dingen er op de plank liggen. Klaar om getest te worden voordat we ze de markt in slingeren. Ook vragen we de leden van het klantteam af en toe langs te komen op ons hoofdkantoor in Diemen of in een van onze winkels voor een kijkje in de keuken, of voor een test of brainstormsessie.

Hoe werkt het Tele2 Klantenteam?

Als je je aangemeld hebt voor het Klantenteam, kun je meteen beginnen met het invullen van je eerste vragenlijst. Per jaar ontvang je per e-mail ongeveer 8 keer een uitnodiging om mee te doen aan een nieuw onderzoek. Meestal gaat het om een online vragenlijst, maar soms organiseren we ook een bijeenkomst op ons hoofdkantoor, of vragen we of je iets voor ons wilt testen. Meedoen aan de onderzoeken is natuurlijk niet verplicht.

Wat is het doel van het Tele2 Klantenteam?

Wij willen al onze klanten de beste mobiele ervaring leveren, voor een genadeloos lage prijs. Maar er valt altijd wat te verbeteren. Wat doen we al goed? En wat kan er beter? Wie kunnen daar beter iets over zeggen dan onze eigen klanten? Daarom willen we kritische klanten, zoals jij, graag betrekken bij de verbetering van producten én diensten. Maar we hebben je hulp en scherpe blik ook nodig bij de ontwikkeling van nieuwe producten.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

Dit verschilt per onderzoek. Gemiddeld zal je per lijst tussen de 4 en 10 minuten bezig zijn met invullen.

Hoe kan ik me weer afmelden?

Als je niet langer mee wilt doen met het Tele2 Klantenteam kun je een e-mail sturen naar klantenteam@tele2.com om je af te melden.

Wat doet Tele2 met mijn gegevens?

Je persoonlijke gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Natuurlijk gaan we vertrouwelijk met je gegevens om.