Klantenservice Thuis

Extra zenderpakketten bestellen of opzeggen


Lees hier hoe je een extra zenderpakket bestelt of opzegt.
Een extra zenderpakket bestellen:
  1. Ga naar MijnTele2 en login. Als je je inloggegevens bent vergeten kun je deze op de inlogpagina opvragen door te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’.
  2. Wanneer je bent ingelogd in MijnTele2 ga je naar ‘Abonnement’ > ‘Bestel TV uitbreidingen’.
  3. Kies de uitbreiding die jij wilt en klik op ‘Toevoegen’. Je kunt zoveel pakketten toevoegen als jij wilt.
  4. Klik onderin op ‘Volgende’.
  5. Vervolgens zie je een overzicht van je bestelling, daar kun je de gewenste startdatum invullen.
  6. Klik op de knop ‘Bevestig met betalingsverplichting’ om je bestelling definitief te maken. Dit wordt geactiveerd binnen 4 uur na je bestelling!
Een extra zenderpakket opzeggen:
  1. Ga naar MijnTele2 en login. Als je je inloggegevens bent vergeten kun je deze op de inlogpagina opvragen door te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’.
  2. Wanneer je bent ingelogd in MijnTele2 ga je naar ‘Abonnement’ > ‘Mijn Producten’.
  3. Daar kun je kiezen welk product je wilt opzeggen.