Klantenservice Thuis

Extra zenderpakketten bestellen of opzeggen


Je kunt extra zenderpakketten eenvoudig bestellen en opzeggen via MijnTele2. Je hebt de keuze uit verschillende pakketten. Op deze pagina lees je hoe dit werkt.
Een extra zenderpakket bestellen:
  1. Ga naar MijnTele2 en login. Als je je inloggegevens bent vergeten kun je deze op de inlogpagina opvragen door te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’.
  2. Wanneer je bent ingelogd in MijnTele2 ga je naar ‘Abonnement’ > ‘Bestel TV uitbreidingen’.
  3. Kies de uitbreiding die jij wilt en klik op ‘Toevoegen’. Je kunt zoveel pakketten toevoegen als jij wilt.
  4. Klik onderin op ‘Volgende’.
  5. Vervolgens zie je een overzicht van je bestelling, daar kun je de gewenste startdatum invullen.
  6. Klik op de knop ‘Bevestig met betalingsverplichting’ om je bestelling af te ronden.
  7. Je ontvangt een bevestigingsmail waarin een link staat waar je op moet klikken. Binnen 4 uur nadat je dit hebt gedaan is het zenderpakket actief.
Naar MijnTele2
Welke zenderpakketten kun je bestellen?

We hebben 4 verschillende extra zenderpakketten. Dit zijn:

Bekijk alle zenderpakketten
Een extra zenderpakket opzeggen:
  1. Ga naar MijnTele2 en login. Als je je inloggegevens bent vergeten kun je deze op de inlogpagina opvragen door te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’.
  2. Wanneer je bent ingelogd in MijnTele2 ga je naar ‘Abonnement’ > ‘Mijn Producten’.
  3. Daar kun je kiezen welk product je wilt opzeggen.
Veelgestelde vragen
Zijn jullie extra zenderpakketten maandelijks opzegbaar?

Zeker! Al onze extra zenderpakketten zijn maandelijks opzegbaar.

Mijn bestelde zenderpakket werkt na 4 uur nog niet. Wat nu?

Werkt het zenderpakket 4 uur na het bevestigen van de link in de mail die we je hebben gestuurd nog niet, neem dan even contact met ons op. Je kunt ons bijvoorbeeld chatten.

Ik heb een extra zenderpakket besteld. Wanneer worden de kosten hiervoor in rekening gebracht?

Het extra zenderpakket wordt in rekening gebracht op de eerst volgende factuur die wordt opgemaakt. Voorbeeld: Bestel je Film1 op 8 juni, dan zie je dit terug op de factuur van juli. Meer over een factuur na een wijziging van je abonnement vind je hier.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2