Klantenservice Thuis

Extra zenderpakketten bestellen of opzeggen


Je kunt extra zenderpakketten eenvoudig bestellen en opzeggen via MijnTele2. Je hebt de keuze uit verschillende pakketten. Op deze pagina lees je hoe dit werkt.
Een extra zenderpakket bestellen:
  1. Ga naar MijnTele2 en login. Als je je inloggegevens bent vergeten kun je deze op de inlogpagina opvragen door te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’.
  2. Wanneer je bent ingelogd in MijnTele2 ga je naar ‘Abonnement’ > ‘Bestel TV uitbreidingen’.
  3. Kies de uitbreiding die jij wilt en klik op ‘Toevoegen’. Je kunt zoveel pakketten toevoegen als jij wilt.
  4. Klik onderin op ‘Volgende’.
  5. Vervolgens zie je een overzicht van je bestelling, daar kun je de gewenste startdatum invullen.
  6. Klik op de knop ‘Bevestig met betalingsverplichting’ om je bestelling definitief te maken. Dit wordt geactiveerd binnen 4 uur na je bestelling!
Naar MijnTele2 Bekijk alle zenderpakketten
Een extra zenderpakket opzeggen:
  1. Ga naar MijnTele2 en login. Als je je inloggegevens bent vergeten kun je deze op de inlogpagina opvragen door te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’.
  2. Wanneer je bent ingelogd in MijnTele2 ga je naar ‘Abonnement’ > ‘Mijn Producten’.
  3. Daar kun je kiezen welk product je wilt opzeggen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2