Klantenservice Thuis

Status van mijn bestelling


Vind hier meer informatie over de status van je bestelling.
Waar kan je de status van je bestelling zien?
  • Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met daarin de opleverdatum.
  • Je kunt deze datum ook terugvinden in je persoonlijke MijnTele2 omgeving. Kijk hier voor meer informatie over MijnTele2.
  • Wanneer je bent ingelogd in MijnTele2, ga je naar ‘Abonnement’ en klik je op ‘Mijn Bestellingen’. Daar kun je terugvinden wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Het is niet mogelijk deze opleverdatum te vervroegen.

Als klant met een Tele2 televisie pakket ben je standaard geregistreerd voor het gebruik van MijnTele2. Je vindt als nieuwe klant de inloggegevens voor MijnTele2 in je welkomstbrief die je binnen vijf werkdagen na je bestelling ontvangt.

Je gebruikersnaam is gelijk aan het gedeelte van je e-mailadres voor het apestaartje (@). Weet je je gegevens niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten of Gebruikersnaam vergeten.

Veelgestelde vragen:
Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, wat kan ik doen?

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice, dan sturen we je de bevestigingsmail opnieuw toe.

Wanneer krijg ik de bevestigingsmail van mijn bestelling?

Als je zelf het initiatief hebt genomen om een bestelling bij ons te doen, ontvang je van ons een e- mail waarin een overzicht van de overeenkomst staat. Wanneer wij jou hebben gebeld om te vragen of je klant bij ons wilt worden of je als bestaande klant een andere dienst wilt afnemen (bv. naast je vaste internet ook een mobiel abonnement), ontvang je van ons eerst een overzicht van je bestelling met de vraag of je hiermee akkoord bent. Indien je vervolgens via de bevestigingslink in de mail hebt aangegeven akkoord te gaan, ontvang je van ons direct een e- mail ter bevestiging van de overeenkomst.

Ik heb recent een abonnement besteld, of mijn bestaande abonnement verlengd. Hoe kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan heb je nog 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de welkomstbrief. In deze periode kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Je kunt jouw bestelling telefonisch annuleren. Ga naar onze contactpagina voor ons telefoonnummer en de openingstijden.

Ik heb geannuleerd via MijnTele2 of het retourformulier. Krijg ik daar een bevestiging van?

Wanneer je je bestelling annuleert via MijnTele2 of het retourformulier dat je bij je bevestigingsbrief hebt gehad, nemen wij telefonisch contact hierover op met jou voor de definitieve afstemming van je annulering. Na dit telefonische contact ontvang je een bevestiging van de annulering.

Mijn bedenktijd loopt af op een zondag. Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Op het moment dat je al weet dat je je bestelling wilt annuleren, doe dit dan bij voorkeur zo snel mogelijk. Als je bedenktijd eindigt op een zaterdag, zondag of feestdag, kun je tot uiterlijk de eerstvolgende werkdag 24.00 uur annuleren.  In de meeste gevallen dus tot maandag 24.00 uur. Indien je telefonisch wilt opzeggen, dien je rekening te houden met de openingstijden van onze klantenservice.