Klantenservice Thuis

Picture Support van Tele2


Soms heb je een vraag voor onze klantenservice. Meestal kun je het antwoord natuurlijk vinden op onze website of in je MijnTele2 omgeving, maar het kan ook voorkomen dat je contact met ons opneemt. Om dit contact nog beter te maken komen wij met iets nieuws: Picture Support. Het leuke hiervan is dat jij een foto van bijvoorbeeld jouw modem, tv-aansluiting of factuur naar ons toe kunt sturen. Aan de hand van deze foto kunnen wij jou instructies of uitleg geven en zo jouw vraag beantwoorden. Handig hè? Op deze pagina lees je hoe het werkt.
Hoe werkt het?

Picture Support van Tele2 werkt eenvoudig en snel. Hieronder leggen we het kort uit:

1. Als je last hebt van een storing helpt het om alvast een foto van je aansluiting en modem te maken. Je kunt natuurlijk ook een eerder genomen foto gebruiken.
2. Neem telefonisch contact met ons op via 020-754 4444.
3. De medewerker stuurt jou een linkje, die je per sms of per e-mail ontvangt. Als je de link opent, heb je toegang tot de het systeem Picture Support.
4. Je krijgt mogelijk een melding dat je toegang tot je camera moet verlenen. Accepteer deze melding.
5. Maak een foto via het systeem. Zie ook het plaatje hier. Als je klaar bent klik je op ‘Foto verzenden’. Als je eerder al een foto hebt gemaakt, kun je deze gebruiken.
6. Aan de hand van je foto kan de medewerker je instructies geven. Of de foto bewerken door bijvoorbeeld iets te omcirkelen en naar jou terug te sturen.
7. Je vraag is beantwoord of je probleem is opgelost!

Is het veilig?

Maar natuurlijk. Picture Support is geheel veilig. Het kan zijn dat we voor nader onderzoek de foto een tijdje bewaren. Daarna verwijderen we de foto. Hebben we de foto niet meer nodig na je contactmoment, dan wordt deze binnen 24 uur verwijderd.

4G veiligheid
De voordelen
  • Snel antwoord op je vraag
  • Eenvoudig in gebruik
  • Geen ingewikkeld gedoe
Veelgestelde vragen
Waar moet mijn toestel aan voldoen?

Je hebt een smartphone met camera nodig en je dient over een internetverbinding te beschikken, via wifi of 4G.

Kost dit mij geld?

Als je gebruik maakt van je wifi verbinding kost dit je geen geld. Wanneer je een 4G verbinding gebruikt, gaat het gebruik van Picture Suppport af van je MB’s.

Bewaren jullie de foto's die ik naar jullie stuur?

Het kan zijn dat we voor nader onderzoek de foto een tijdje bewaren. Daarna verwijderen we de foto. Hebben we de foto niet meer nodig na je contactmoment, dan wordt deze binnen 24 uur verwijderd.

Hebben jullie nu toegang tot mijn camera of telefoon?

Je hoeft je geen zorgen te maken. Wij kunnen alleen de foto’s zien die jij naar ons stuurt. Picture Support is dus geheel veilig.

Wat levert het mij op?

Jouw contact met de klantenservice wordt nog beter door gebruik van Picture Support. Zo krijg je sneller een oplossing voor je vraag of probleem.

Kan ik ook met jullie chatten en gebruik maken van Picture Support?

Via de chat is het nog niet mogelijk om gebruik te maken van Picture Support, maar achter de scherm kijken we wel naar de mogelijkheden.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2