Klantenservice Thuis

MijnTele2 activeren


Lees hier hoe je de MijnTele2 omgeving voor je thuisabonnement kunt gebruiken.
Hoe log je in?

Via je MijnTele2 omgeving kun je je facturen, je abonnement en je persoonlijke gegevens inzien. Je hoeft je MijnTele2 omgeving niet daadwerkelijk te activeren.

Om in te loggen heb je je gebruikersnaam en je wachtwoord nodig. Je gebruikersnaam en wachtwoord heb je bij je aanmelding ontvangen.

Je gebruikersnaam is gelijk aan het gedeelte van je e-mailadres voor de @tele2.nl/@zonnet.nl/@versatel.nl. Weet je deze niet meer? Vraag dan via onderstaande links een nieuw wachtwoord aan of je gebruikersnaam op.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2