Privé
Zakelijk
Webmail
Mobiel
Mobiel
Shop
Sim Only
Abonnement met telefoon
Nieuwste telefoons
Aanbiedingen
Verlengen
Pre-sale
Apple iPhone SE
Informatie
Mobiel Tarieven
Nummerbehoud
4G netwerk & dekking
Buitenland: internet & bellen
Hoeveel MB heb ik nodig
Apple
iPhone 11
Samsung
Galaxy S20
Sim Only
Internet, TV & Bellen
Internet, TV & Bellen
Shop
Internet abonnement
Internet & TV
Internet & Bellen
Internet, TV & Bellen
Aanbieding
Postcodecheck
DSL
Glasvezel
Informatie
Overzicht tv zenders
Slimme wifi
Thuis Bellen
Tarieven Thuis
Overstappen
Veilig Internet
Over Interactieve TV
Tele2 Apps
Klantenservice
Klantenservice
Mobiel
Factuur en betalen
Status bestelling
Toestelhulp
Persoonlijke gegevens wijzigen
Simkaart activeren
Abonnement aanpassen
Toestelreparatie
Thuis
Factuuruitleg
Alles over Internet
Alles over TV
Alles over vaste telefonie
Alles over wifi
E-mail instellen
Handleidingen internet
Meer hulp
Klantenservice
Tele2 Community
Storingen en onderhoud
Contact
Winkels | Tele2
MijnTele2
Vriendenvoordeel: doe mee
Login
Zoeken
Webmail
Privé
Zakelijk
Login
Zoeken
Home
...
Klantenservice
Thuis
Leverproces internet bellen tv
Klantenservice
Thuis
0
Actuele storingen & meldingen
Leverproces Internet, Bellen en TV
Vind hier meer informatie over het leverproces van je dienst.
Wat gebeurt er na je bestelling?
Je bestelling.
Je hebt je bestelling geplaatst en wij hebben deze via e-mail bevestigd. In de e-mail vind je de verwachte installatiedatum, een overzicht van je abonnement en een uitleg hoe het leverproces verloopt.
Je installatiedatum.
Wij bevestigen de definitieve installatiedatum. Deze datum verzenden wij via e-mail en SMS.
Je installatiepakket.
Wij versturen je installatiepakket. In het installatiepakket zit alle apparatuur, plus de handleidingen die je nodig hebt om je product te installeren. Je kunt de handleidingen ook vast
online bekijken
.
Het installatiepakket versturen wij via PostNL en wordt naar je huis verstuurd. Op het moment dat wij dit versturen ontvang je via e-mail een track & trace code zodat je je pakket kan volgen.
Nog even wachten.
Wanneer je je apparatuur hebt ontvangen kan je deze nog niet direct installeren. Het ‘internet-signaal’ moet ook nog je woning inkomen. Tijdens deze stap wacht je op ons teken tot dit ‘internet-signaal’ is doorgegeven. Wij bevestigen dit via e-mail en sms.
Uiterlijk 2 werkdagen voor de opleverdatum ontvang je het Doe Het Zelf installatiepakket
Aan de slag.
Nu kan je aan de slag met Internet (bellen & TV) van Tele2. Op het moment dat wij dit per e-mail en sms bevestigen kan je aan de slag om je Doe Het Zelf pakket te installeren.
Direct hulp nodig?
Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Virtuele assistent
Medewerk(st)er van Tele2
Is een bericht aan het schrijven...
Tele2 schrijft een bericht...
Versturen
Stel een vraag
Doe het zelf
met mijntele2
Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2