Klantenservice Thuis

Leverproces Internet, Bellen en TV


Vind hier meer informatie over het leverproces van je dienst.
Wat gebeurt er na je bestelling?
  1. Je bestelling. Je hebt je bestelling geplaatst en wij hebben deze via e-mail bevestigd. In de e-mail vind je de verwachte installatiedatum, een overzicht van je abonnement en een uitleg hoe het leverproces verloopt.
  2. Je installatiedatum. Wij bevestigen de definitieve installatiedatum. Deze datum verzenden wij via e-mail en SMS.
  3. Je installatiepakket. Wij versturen je installatiepakket. In het installatiepakket zit alle apparatuur, plus de handleidingen die je nodig hebt om je product te installeren. Je kunt de handleidingen ook vast online bekijken.
    Het installatiepakket versturen wij via PostNL en wordt naar je huis verstuurd. Op het moment dat wij dit versturen ontvang je via e-mail een track & trace code zodat je je pakket kan volgen.
  4. Nog even wachten. Wanneer je je apparatuur hebt ontvangen kan je deze nog niet direct installeren. Het ‘internet-signaal’ moet ook nog je woning inkomen. Tijdens deze stap wacht je op ons teken tot dit ‘internet-signaal’ is doorgegeven. Wij bevestigen dit via e-mail en sms.
    Uiterlijk 2 werkdagen voor de opleverdatum ontvang je het Doe Het Zelf installatiepakket
  5. Aan de slag. Nu kan je aan de slag met Internet (bellen & TV) van Tele2. Op het moment dat wij dit per e-mail en sms bevestigen kan je aan de slag om je Doe Het Zelf pakket te installeren.