Klantenservice Thuis

Overstappen van Tele2 standaard internet naar glasvezel

Wil je overstappen naar een glasvezel abonnement? Lees hier meer.

Tele2 biedt als nieuw abonnement geen glasvezel meer aan. Dit betekent dus dat je niet kunt overstappen naar Tele2 glasvezel. Vanaf 31 maart bieden wij glasvezel internet aan van T-Mobile Thuis. Wij werken namelijk samen met T-Mobile. Zo kunnen wij samen onze klanten een nog betere service bieden.

Dus als je op onze website voor glasvezel internet kiest, word je doorverwezen naar de T-Mobile website.

Veelgestelde vragen:
Waarom bestel ik Glasvezel internet bij T-Mobile Thuis en niet bij Tele2?

Sinds 2 januari 2019 hebben Tele2 en T-Mobile hun krachten gebundeld. Door dat te doen kunnen wij samen onze klanten een nog betere service bieden, hogere snelheden tegen een betere prijs. We hebben ervoor gekozen om glasvezel internet per 31 maart alleen aan te bieden via T-Mobile Thuis.

Zijn er eenmalige kosten voor Glasvezel?

Als nieuwe klant betaal je eenmalig 30,- activatiekosten. Naast 30,- eenmalige activatiekosten wordt glasvezel altijd geïnstalleerd door een monteur (dit kost normaal eenmalig 75,- euro). Op de eenmalige monteurskosten zit wel korting. Als je een alles-in-1 pakket afsluit zijn deze zelfs gratis. Bij andere pakketten krijg je 50% korting op de eenmalige monteurskosten en betaal je dus 37,50.

Kan ik ook naar de winkel om glasvezel aan te vragen?

Ja. Je kunt glasvezel aanvragen in een van onze T-Mobile shops of online in onze webshop. Het is niet mogelijk om glasvezel in een Tele2 winkel af te sluiten.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2