Klantenservice Thuis

Overstappen van Tele2 standaard internet naar glasvezel


Wil je overstappen naar een glasvezel abonnement? Lees hier meer.

Wij bieden geen glasvezel aan. Sinds 2 januari 2019 werken wij samen met T-Mobile Thuis. Bij T-Mobile ben je van harte welkom voor glasvezel internet. Dus als je op onze website voor glasvezel internet kiest, word je doorverwezen naar de T-Mobile website.

Wil je meer informatie over de producten die wij aanbieden? Ga dan naar de Tele2 shop.

Naar T-Mobile Shop Naar Tele2 shop
Veelgestelde vragen:
Waarom bestel ik Glasvezel internet bij T-Mobile Thuis en niet bij Tele2?

Sinds 2 januari 2019 hebben Tele2 en T-Mobile hun krachten gebundeld. Door dat te doen kunnen wij samen onze klanten een nog betere service bieden, hogere snelheden tegen een betere prijs.

Zijn er eenmalige kosten voor Glasvezel?

Als nieuwe klant betaal je eenmalig 30,- activatiekosten. Naast 30,- eenmalige activatiekosten wordt glasvezel altijd geïnstalleerd door een monteur (dit kost normaal eenmalig 75,- euro). Op de eenmalige monteurskosten zit wel korting. Als je een alles-in-1 pakket afsluit zijn deze zelfs gratis. Bij andere pakketten krijg je 50% korting op de eenmalige monteurskosten en betaal je dus 37,50.

Kan ik ook naar de winkel om glasvezel aan te vragen?

Ja. Je kunt glasvezel aanvragen in een van de T-Mobile shops of online in de webshop.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2