0 Actuele storingen & meldingen
Tele2 heeft in maart 2020 een gedeelte van de Zonnet en Versatel mailboxen overgedragen aan het bedrijf Zonnet. Het gaat over de mailboxen die gratis aangevraagd zijn. Op het moment dat je een e-mail ontvangen hebt over het omzetten van je mailbox, dan is deze pagina voor jou!
Klanten met een mailbox van Zonnet en Versatel zijn overgedragen aan Zonnet. Dit wil zeggen dat er een nieuwe beheerder voor deze e-mailadressen is gekomen. De service van Zonnet is uitgebreider dan wat er voorheen werd aangeboden. Dit komt terug in de vorm van anti-spam- en anti-virus software. Voor het onderhoud van de servers, en om de kwaliteit van de geleverde diensten te kunnen waarborgen vraagt Zonnet een kleine jaarlijkse bijdrage. De hoogte van deze bijdrage hangt af van welke service je kiest.
Zonnet biedt 3 verschillende opties voor het behoud van het e-mailadres.
Vraag hier een van de drie bovengenoemde opties aan. Je hebt tot 1 januari 2021 om dit te doen. Na het maken van die keuze, en het eventueel selecteren van de gewenste domeinnaam, doorstuuradres en/of uitbreiding, wordt er een verificatiecode naar je Zonnet of Versatel e-mailadres gestuurd. Nadat het e-mailaccount is geverifieerd, wordt de betaaloptie gegeven. Zodra deze binnen is, wordt de gekozen optie doorgevoerd. Voor vragen, neem contact op met Zonnet.
Als je geen keuze maakt, komt het e-mailadres per 1 januari 2021 te vervallen. De mailbox wordt dan verwijderd en is daarna ook niet meer te herstellen. Wil je het e-mailadres behouden, dan moet de klant dus voor deze datum een product hebben besteld via https://www.zonnet.nl/aanbieding.
Zonnet is nu de eigenaar van het e-mailadres. Contact opnemen kan via het contactformulier onderaan de site: https://www.zonnet.nl/support.
Voor meer informatie kun je terecht op https://www.zonnet.nl/support. Hier staat een uitgebreidere FAQ.
Op https://www.zonnet.nl/aanbieding kun je kiezen tussen de drie bovengenoemde opties.
Dan hoef je niets te doen. Het e-mailadres wordt per 1 januari 2021 verwijderd.
Na het maken van de keuze op de bovenstaande site, en het eventueel selecteren van de gewenste domeinnaam, doorstuuradres en/of uitbreiding, wordt er een verificatiecode naar je e-mailadres gestuurd. Nadat je het e-mailaccount hebt geverifieerd kan je de betaling doen. Zodra deze binnen is wordt het bestelde product direct geleverd.
Je kan betalen via iDeal, PayPal, Bankoverschrijving, SOFORT, Bancontact en KBC.
Je e-mailinstellingen blijven zoals ze waren, je hoeft dus niks aan te passen. Voor specifieke instructies kijk je op https://www.zonnet.nl/support.
Dit verschilt per type abonnement. Specifieke informatie vind je op https://www.zonnet.nl/support.
Nee, dit is niet mogelijk. Er zullen geen nieuwe e-mailadressen meer onder het domein zonnet.nl en/of versatel.nl worden uitgegeven.
Op het moment dat Zonnet de betaling ontvangen heeft wordt je abonnement direct omgezet naar het betaalde ‘E-mailadres behouden’ abonnement. Je bent er vanaf dat moment van verzekerd dat je e-mailadres veilig is gesteld