Klantenservice Thuis

Nieuwe klant


Welkom bij Tele2! Je hebt een abonnement bij ons besteld en we zijn heel blij met je. Het kan natuurlijk zo zijn dat je nog wat vragen hebt.
Op deze pagina vind je alle informatie. Wil je meteen naar de veelgestelde vragen? Klik dan op de button.

Meteen naar de FAQ
Na je bestelling

Wanneer je een bestelling bij ons hebt gedaan, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze e-mail staat een link waarmee je je bestelling dient te bevestigen. Daarnaast vind je in deze e-mail de verwachte opleverdatum. Heb je andere meer vragen over de levering, Kijk dan hier.

Je pakket

Maximaal 3 weken nadat je de bestelling hebt gedaan en uiterlijk 2 werkdagen voor de opleverdatum ontvang je je apparatuur thuis. We sturen de apparatuur (via PostNL) naar het bij ons bekende contactadres. Zodra we dit hebben gedaan, krijg je van ons een Track & Trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Check hiervoor je Track & Trace code op de website van PostNL. Wil je de apparatuur ontvangen op een ander adres en heb je de Track & Trace code nog niet ontvangen? Pas je gegevens dan aan in MijnTele2. Je kunt je inloggegevens vinden in de brief die we je gestuurd hebben.

Naar MijnTele2
Installeren

Je hebt je pakket ontvangen. Dan wil je maar één ding: Gebruik maken van je diensten. Zodra je verbinding geactiveerd is kun je alles aansluiten. Je krijgt hiervan in de loop van de dag bericht per e-mail en sms. Nadat je alles hebt aangesloten kan het nog even duren voor je tv werkt. Klik op de button om alle handleidingen op één pagina terug te vinden. Wil je weten wat er allemaal in je pakket zit? Check dan ook de handleiding.

Alle handleidingen
Wijziging doorgeven

Je geniet lekker van je diensten, maar toch wil je iets wijzigen. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een extra zenderpakket, of misschien wil je wel gebruik maken van Veilig Internet. Wellicht verandert je mobiele telefoonnummer wel. Je kunt dit allemaal zelf aanpassen in MijnTele2. Handig toch?

Naar MijnTele2
invoice monitor
Je eerste factuur

Je ontvangt je eerste factuur in de eerste maand nadat je abonnement bij ons is ingegaan. Voorbeeld: Je abonnement gaat op 17 september in, dan ontvang je voor 20 oktober je eerste factuur. We schrijven het bedrag per automatische incasso af, dit doen we rond de 25e van de maand. Het kan zijn dat je eerste factuur hoger is dan verwacht. Alle informatie daarover lees je hier.

Kan ik eerder gebruik maken van mijn diensten dan op de door jullie gecommuniceerde opleverdatum?

Wij communiceren in eerste instantie een verwachte opleverdatum. Soms kan het zijn dat je eerder gebruik kunt maken van je diensten. In dat geval krijg je van ons een e-mail en sms. Het is niet mogelijk om deze datum te vervroegen.

Ik heb een e-mailadres van jullie gekregen en wil deze gebruiken. Hoe werkt dat?

Bij een abonnement krijg je van ons inderdaad één e-mailadres. Je kunt inloggen met je MijnTele2 inloggegevens.
Alles over webmail vind je hier.

Hoe kan ik gebruik maken van één van jullie Online TV apps

We bieden 3 verschillende TV apps aan. Klik hieronder voor meer informatie:

Ik heb alles net aangesloten maar de wifi werkt nog niet optimaal. Wat nu?

Heb je alles geinstalleerd maar ben je toch nog niet helemaal tevreden over je wifi?
Alle tips over het instellen en beveiligen van je wifi vind je op onze speciale wifi pagina.
Daarnaast bieden wij Slimme Wifi aan.

Wanneer worden de 30 euro aansluitkosten in rekening gebracht?

Deze kosten staan op je eerste factuur. Meer informatie vind je hier.
De reden van het in rekening brengen van aansluitkosten is simpel: voor het leveren van je pakket zijn verschillende administratieve en technische handelingen nodig.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2