Klantenservice Thuis

Tele2 Thuis factuur bekijken en uitleg


Bekijk op deze pagina de verschillende facturen van Tele2 Thuis (Internet, Bellen en/of TV). Kies hieronder over welke factuur je uitleg wilt.

De laatste factuur van je Thuisabonnement


Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat.

Je laatste abonnementskosten: opzeggen na het opzegtermijn

Als jij je Thuisabonnement beëindigt, heb je een maand opzegtermijn. Er komt dus nog een laatste factuur nadat je hebt opgezegd. Als je aan het einde van je contractperiode bent, is er kans dat je op je laatste factuur nog geld terugkrijgt. Je betaalt namelijk altijd je abonnementskosten een maand vooruit (en je gebruikskosten achteraf). Er zijn dus geen verdere abonnementskosten voor de resterende termijnen.

Bekijk een voorbeeldfactuur
Je laatste abonnementskosten: opzeggen voordat het opzegtermijn voorbij is

Let op: Als je binnen het contracttermijn opzegt, factureren wij de resterende te betalen termijnen voor je abonnement. Dit is een eenmalige afkoopsom op je laaste factuur. Wil je weten tot wanneer je abonnement loopt? Kijk dan in MijnTele2.

Bekijk een voorbeeldfactuur
Automatisch incassomoment

Je ontvangt je factuur rond de 20e van elke maand. Wanneer deze voor je klaarstaat in MijnTele2 krijg je van ons een e-mail en een sms. Het bedrag wordt rond de 25e van elke maand van je rekening afgeschreven.

 

Betalen na mislukte incasso

Is je automatische incasso mislukt? Voorkom dat je wordt afgesloten. Betaal op tijd via iDEAL.

 

Je factuur na wijziging

Bekijk een voorbeeld van een factuur na een wijziging.

Automatische incasso bij Tele2