Klantenservice Thuis

Tele2 Thuis factuur bekijken en uitleg


Bekijk op deze pagina de verschillende facturen van Tele2 Thuis (Internet, Bellen en/of TV). Kies hieronder over welke factuur je uitleg wilt.

De laatste factuur van je Thuisabonnement


Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat.

Je laatste abonnementskosten

We brengen standaard een hele kalendermaand in rekening. Soms kan het zijn dat je daardoor nog een deel abonnementskosten betaalt voor de periode na de opzegdatum (rekening houdend met 1 maand opzegtermijn). Voor deze te veel betaalde abonnementskosten ontvang je van ons een creditfactuur in de maand nadat je diensten beëindigd zijn. Op deze laatste factuur kunnen ook nog verbruikskosten staan uit de periode voor de opzegdatum. Als je recht hebt op een terugbetaling ontvang je deze binnen 4 weken na ontvangst van de laatste factuur op het bij ons bekende rekeningnummer.

Voorbeeld: Je geeft op 14 september je opzegging door per 14 oktober. We factureren tot en met 31 oktober. In november krijg je van ons een creditfactuur. Als je verbruikskosten hebt gemaakt tussen 14 en 31 oktober, zie je deze ook terug op de laatste factuur in november. Als je dan nog een bedrag tegoed hebt, wordt het binnen 4 weken na ontvangst van de in november factuur terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer.

Opzeggen binnen contract

Als je binnen de contracttermijn opzegt, factureren wij de resterende te betalen termijnen voor je abonnement. Dit is een eenmalige afkoopsom op je laatste factuur. Wil je weten tot wanneer je abonnement loopt? Kijk dan in MijnTele2.

 

Klik hier om een voorbeeld te zien van een factuur waarop een afkoopsom staat.

Automatisch incassomoment

Je ontvangt je factuur rond de 20e van elke maand. Wanneer deze voor je klaarstaat in MijnTele2 krijg je van ons een e-mail en een sms. Het bedrag wordt rond de 25e van elke maand van je rekening afgeschreven.

 

Betalen na mislukte incasso

Is je automatische incasso mislukt? Voorkom dat je wordt afgesloten. Betaal op tijd via iDEAL.

 

Je factuur na wijziging

Bekijk een voorbeeld van een factuur na een wijziging.

Automatische incasso bij Tele2

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2