Klantenservice Thuis

Bestelling niet leverbaar


Jammer dat we je bestelling niet kunnen leveren. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn.
Op deze pagina vind je meer informatie over het niet kunnen leveren van je bestelling.
Waarom is mijn bestelling niet leverbaar?

Lees hier wat de reden kan zijn waarom een bestelling niet leverbaar is.

De adresgegevens horen niet bij je telefoonnummer

Het kan zijn dat het adres dat je hebt opgegeven niet overeenkomt met de adresregistratie van KPN of niet in combinatie met het telefoonnummer dat je hebt opgegeven. Je kunt ons de juiste adresgegevens even doorbellen. Zie voor contactmogelijkheden en openingstijden onze contactpagina. In MijnTele2 kun je zien welke gegevens we nu van je hebben. Daar kun je ook de status van je bestelling checken.

Op jouw adres is geen aansluiting mogelijk

Het kan ook zijn dat er op jouw adres om technische redenen geen internet leverbaar is. Bijvoorbeeld omdat er glasvezel ligt of omdat de wijkcentrale vol is. Of misschien heb je een pakketwijziging aangevraagd en kunnen we de aangevraagde snelheid om kwaliteitsredenen niet leveren.

DSL van een andere provider op de lijn

Het is mogelijk dat er al een DSL-aansluiting op jouw adres is, van een andere provider. Wil je dat wij je huidige verbinding overnemen, neem dan contact met ons op.

Goed om te weten!

We bewaren je bestelling 2 maanden. Kunnen we je in deze periode geen alternatief bieden, dan annuleren we je bestelling.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2