Klantenservice Thuis

Bestelling annuleren


Toch je bestelling annuleren? Op deze pagina vind je meer informatie.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan kan je deze binnen 15 dagen na ontvangst van de welkomstbrief nog annuleren.
In deze periode kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Je kunt jouw bestelling op drie manieren annuleren, namelijk:

  • Via onze online opzegpagina.
  • Via het opzegformulier dat je bij je bevestigingsbrief hebt ontvangen.
  • Telefonisch. Ga naar onze contactpagina voor ons telefoonnummer en de openingstijden.
Veelgestelde vragen
Krijg ik een bevestiging van mijn annulering via de website of het retourformulier?

Als je een online annulering doorgeeft nemen we contact met je op. De annulering is pas definitief als je een e-mail hebt ontvangen. Wanneer je je bestelling annuleert via het retourformulier, nemen wij telefonisch contact hierover op met jou voor de definitieve afstemming van je annulering. Na dit contact ontvang je een bevestiging van de annulering.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Op het moment dat je al weet dat je je bestelling wilt annuleren, doe dit dan bij voorkeur zo snel mogelijk. Wanneer je bij ons een overeenkomst hebt afgesloten dan kan je deze binnen 15 werkdagen na ontvangst van de welkomstbrief nog annuleren. Als je bedenktijd eindigt op een zaterdag, zondag of feestdag, kun je tot uiterlijk de eerstvolgende werkdag 24.00 uur annuleren. In de meeste gevallen dus tot maandag 24.00 uur. Indien je telefonisch wilt opzeggen, dien je rekening te houden met de openingstijden van onze klantenservice.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2