Alle diensten
Heb je alle diensten van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:
- Modem (Behalve de Davolink)
- TV-ontvanger(s)
- Stroomadapter(s)
- Slimme Wifi pods
We willen onze mooie apparatuur echt hééél graag terug. Op deze pagina vind je alle informatie over het terugsturen van apparatuur voor je internet en tv abonnement.
Heb je alle diensten van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:
Heb je alleen je TV abonnement opgezegd? Dan krijg je een retourdoos thuisgestuurd. Hierin stop je:
Heb je je Slimme Wifi van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:
Heb je van ons vervangende apparatuur gehad omdat de oude bijvoorbeeld niet meer goed werkte of omdat je een ander type abonnement hebt afgesloten? Dan willen we je oude apparatuur graag terug. Dit doe je in de retourdoos die we meesturen. Als je een nieuw modem hebt gekregen, stuur je het oude modem terug. Heb je een nieuwe TV-ontvanger ontvangen? Dan willen we de oude graag terug.
Nadat je je abonnement hebt opgezegd, ontvang je van ons een retourdoos. Stop de apparatuur in de retourdoos. Plak de bijgesloten adressticker op de doos. En breng het pakket naar het postkantoor. Je hoeft geen postzegels te betalen. Stuur je apparatuur alsjeblieft binnen 14 dagen terug na ontvangst van de retourdoos.
Heb je geen retourdoos ontvangen of kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Wat dien je mee te sturen:
Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs zorgvuldig.
Wij hoeven niet alles terug. Als jij een opzegging hebt gedaan, dan zijn er ook onderdelen die je mag houden namelijk:
Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.