Apparatuur terugsturen

We willen onze mooie apparatuur echt hééél graag terug. Op deze pagina vind je alle informatie over het terugsturen van apparatuur voor je internet en tv abonnement.

Alle diensten

Heb je alle diensten van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:

  • Modem (Behalve de Davolink)
  • TV-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)
  • Slimme Wifi pods

 

Alleen TV

Heb je alleen je TV abonnement opgezegd? Dan krijg je een retourdoos thuisgestuurd. Hierin stop je:

  • TV-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

 

Slimme Wifi

Heb je je Slimme Wifi van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:

  • De pods die je van ons in bruikleen had

 

Vervanging apparatuur

Heb je van ons vervangende apparatuur gehad omdat de oude bijvoorbeeld niet meer goed werkte of omdat je een ander type abonnement hebt afgesloten? Dan willen we je oude apparatuur graag terug. Dit doe je in de retourdoos die we meesturen. Als je een nieuw modem hebt gekregen, stuur je het oude modem terug. Heb je een nieuwe TV-ontvanger ontvangen? Dan willen we de oude graag terug.

Hoe stuur ik mijn apparatuur terug?

Nadat je je abonnement hebt opgezegd, ontvang je van ons een retourdoos. Stop de apparatuur in de retourdoos. Plak de bijgesloten adressticker op de doos. En breng het pakket naar het postkantoor. Je hoeft geen postzegels te betalen. Stuur je apparatuur alsjeblieft binnen 14 dagen terug na ontvangst van de retourdoos.

Geen retourdoos ontvangen?

Heb je geen retourdoos ontvangen of kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Wat dien je mee te sturen:

  • Bovengenoemde apparatuur
  • Je naam, adres, postcode, woonplaats en klantnummer
  • De reden van retourzending (opzegging/defect)
Adres
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Let op: Dit adres is niet bedoeld voor het terugsturen van je mobiele telefoon.

Verzendbewijs

Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs zorgvuldig.

Wat hoeft niet retour?

Wij hoeven niet alles terug. Als jij een opzegging hebt gedaan, dan zijn er ook onderdelen die je mag houden namelijk:

  • Afstandsbediening
  • Verbindingssets/powerplugs
  • UTP kabel
  • HDMI-kabel
  • Scart kabel
  • Netwerkkabel
  • Davolink modem
De apparatuur die wij niet terug hoeven te hebben, kun je inleveren bij de milieustraat of de chemokar. Daar wordt de apparatuur gerecycled en dat is goed voor het milieu.

 

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Chatbot

Vraag het aan Tara. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over.

Start de chat