Klantenservice Thuis

Alice mail


Heb je een e-mailadres van Alice? Dan kun je daar nog tot 1 oktober 2017 gebruik van maken. Op deze pagina lees je hier meer over.
Let op!

Vanaf 1 oktober 2017 komen alle e-mailadressen van Alice te vervallen. Dit betekent dat je vanaf die datum geen toegang meer hebt tot je mail van Alice. Je kunt niet meer inloggen en geen mails meer versturen en ontvangen. Alle mails die hebt opgeslagen zijn dan ook niet meer beschikbaar.

Het is raadzaam om een ander e-mailadres te gebruiken. Zo krijg je bijvoorbeeld bij elke provider altijd een e-mailadres als je een vast internetpakket afsluit. Heb je nog geen ander e-mailadres? Dan raden wij je aan om voor die tijd een alternatief e-mailadres aan te maken. Dit zou je via Google of via Microsoft kunnen doen.

Wat gebeurt er na 1 oktober 2017 met mijn Alice e-mailadres?

Tot 1 oktober kun je je mail gewoon gebruiken. Daarna houdt het hele platform van Alice op te bestaan. Wij adviseren je om voor die tijd ergens anders een nieuw e-mailadres aan te maken.

Wat zijn de e-mail servers voor inkomende en uitgaande Alice-mail?

Eerst kies je het server type, dit moet zijn: POP3.
Vervolgens vul je de volgende waarden in:
Incoming mail / Inkomende Mailserver: in.alice.nl
Outgoing mail / Uitgaande Mailserver: out.alice.nl

Waar kan ik terecht als ik nog vragen heb?

Bel de klantenservice op 020-754 4444. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00 uur of op zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur.