Klantenservice Thuis

Afgesloten vanwege betalingsachterstand


Jouw Thuisabonnement afsluiten doen we niet zomaar. We hebben je geprobeerd te informeren met een e-mail, SMS of een brief, afhankelijk van de situatie. Een afsluiting kan het gevolg zijn van 1 of meerdere openstaande facturen.
Je abonnement heraansluiten

Om weer gebruik te kunnen maken van je Thuisabonnement moet jij je openstaande facturen betalen. Je krijgt ook te maken met heraansluitkosten van € 28,-.

Heb je al je factuur wel betaald, maar ben je toch afgesloten? Vul dan het betalingsbewijs in.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2