Klantenservice Thuis

Afgesloten vanwege betalingsachterstand


Jouw Thuisabonnement afsluiten doen we niet zomaar. Op deze pagina vind je meer informatie over het afsluiten van je abonnement en hoe je zo snel mogelijk weer kunt worden aangesloten.
Herinneringen

We hebben je een aantal keer geprobeerd te informeren met een e-mail en/of SMS en een brief. Een afsluiting kan het gevolg zijn van 1 of meerdere openstaande facturen.
We sturen de iDEAL herinnering naar het bij ons bekende 06-nummer en/of e-mailadres. Kloppen deze gegevens niet, pas ze dan aan via MijnTele2.

Je abonnement heraansluiten

Om weer gebruik te kunnen maken van je Thuisabonnement moet jij je openstaande facturen betalen. Je krijgt ook te maken met heraansluitkosten van € 28,-.
Deze heraansluitkosten komen op de eerstvolgende factuur die wordt opgemaakt te staan.

Heb je al je factuur wel betaald, maar ben je toch afgesloten? Vul dan het betalingsbewijs in.

Incassobureau

Wacht niet te lang met betalen. Wanneer de rekening na 28 dagen nog niet voldaan is, wordt het dossier overgedragen aan het incassobureau. Helaas zul je dit dan verder af moeten afhandelen met het incassobureau. Zij brengen € 40,- incassokosten in rekening. We raden je aan om met hen contact op te nemen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2