Klantenservice Thuis

Afgesloten vanwege betalingsachterstand


Jouw thuis abonnement afsluiten doen we niet zomaar. We hebben geprobeerd om je te informeren met een e-mail, SMS of een brief, afhankelijk van de situatie. Mogelijke reden van afsluiting kan zijn dat Tele2 een openstaande factuur niet via automatische incasso heeft kunnen afschrijven.
Wat te doen?

Betaal vandaag nog via de Acceptmail die je van ons ontvangen hebt of maak het openstaande bedrag handmatig over.

Probeer je openstaande facturen zo snel mogelijk te voldoen. Gebruik hiervoor de acceptmail die we je gestuurd hebben. Dan word je binnen 24uur weer aangesloten. Werkt de Acceptmail niet meer? Maak dan het openstaande bedrag handmatig over. Ga naar MijnTele2 om je openstaande facturen te bekijken. Onderaan je factuur en op deze pagina vind je het juiste rekeningnummer.

Schrijf bij het betalingskenmerk duidelijk het factuurnummer en je klantnummer. Deze nummers vind je in onze eerder gestuurde mail terug. Of zoek het op in MijnTele2. Wanneer je handmatige betaling binnen is, sluiten we je zo snel mogelijk weer aan, dit kan 3 dagen duren.

Vergeet je laatste factuur niet!
Heb je de laatste factuur, van deze maand, betaald? Als je wél de achterstand, maar niet je laatste factuur betaalt, worden onze diensten namelijk nog steeds afgesloten. Let hier dus goed op.

Voorkom dat je maandelijkse automatische incasso mislukt. Dit voorkom je door te zorgen dat je genoeg saldo hebt en zorg ervoor dat wij het juiste rekeningnummer hebben. Dit voorkomt eventuele extra kosten, zoals heraansluitkosten van € 28,-, en afsluiting van je dienst.