Klantenservice Mobiel

Wisselgesprek


Met wisselgesprek kun je kiezen of je een oproep wel of niet beantwoordt wanneer je al in gesprek bent met een ander. Deze optie moet wel eerst in MijnTele2 aanstaan. Daarna zet je wisselgesprek aan met je mobiele telefoon.
Wat is een wisselgesprek?

Bij een wisselgesprek kun je een tweede gesprek aannemen tijdens je eerste gesprek. Het eerste gesprek komt hierdoor in de ‘wacht’.

Wisselgesprek aanzetten of uitzetten
  1. Stap 1: Wisselgesprek aanzetten of uitzetten in MijnTele2 
    Via MijnTele2: Log in, ga via ‘Je producten’ naar ‘Productinstellingen’. Daar zie je ‘Gespreksinstellingen´staan. Kies voor ´Aanpassen´en zet wisselgesprekken aan met ´✓´ en sla op. Of zet wisselgesprekken uit met ´X´ en sla op.
    Via de MijnTele2 app: Log in en ga via jet Menu naar ‘Instellingen’. Klik dan op ‘Belinstellingen’. Ga dan naar het kopje ‘Gespreksinstellingen’ en zet hier het schuifje bij ‘Wisselgesprekken’ aan of uit.
  2. Stap 2: Bel met je mobiele telefoon naar:
    Inschakelen:   *43#
    Uitschakelen:   #43#

Wanneer je het inkomende gesprek niet aanneemt en de beller je voicemail heeft ingesproken, ontvang je een SMS voor de gemiste oproep.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!