Wat kan ik met MijnTele2? | Tele2 informeert

Klantenservice Mobiel

Wat kan ik met MijnTele2?


MijnTele2 is de digitale omgeving waar je overzichtelijk persoonlijke informatie kunt terug vinden. Lees hier wat MijnTele2 is, hoe het werkt en wat je er mee kan doen.
Wat is MijnTele2 en hoe werkt het?

MijnTele2 is je persoonlijke Tele2 omgeving waar informatie te vinden is over je product/dienst, bestellingen en facturen.

Via MijnTele2 heb je inzicht in je verbruik en kun je overzichtelijk zien hoeveel je van je bundel verbruikt hebt. Daarnaast kun je bijhouden of je kosten buiten de bundel hebt gemaakt en heb je inzicht in je facturen en de betaalstatus daarvan. Ook kun je productinstellingen wijzigen en bijvoorbeeld servicenummers blokkeren of een doorschakeling invoeren.

Kijk bij MijnTele2 activeren voor een handleiding over hoe je je account activeert.

Verschil tussen MijnTele2 en de app

We hebben een webversie van MijnTele2 web en een app. Hieronder zie je een overzicht van wat je zoal kunt doen in beide omgevingen.

MijnTele2 web
  • Inzicht in verbruik
  • Inzicht in facturen
  • Simkaart activeren
  • E-mailadres wijzigen
  • Verlengen
  • Nieuwe simkaart aanvragen
  • Pukcode
  • Einddatum contract
MijnTele2 app
  • Inzicht in verbruik
  • Inzicht in facturen
  • Extra bundel bestellen
  • Gegevens inzien en wijzigen
  • Toestelhulp
  • Vragen stellen aan de chatbot
  • Pukcode
  • Einddatum contract

Meer informatie over de app vind je hier.

Veelgestelde vragen
Is de Tele2 app ook voor Apple Watch beschikbaar?

Om apps op de Apple Watch te installeren, moet u speciaal ontwikkelde apps voor de Apple Watch downloaden. Download de apps op uw iPhone en deze wordt automatisch geïnstalleerd op de Apple Watch. Op de iPhone staat automatisch de applicatie ‘Watch’. Klik daarop en kies rechts onderin ‘zoek’. Vanuit daar kun je je Apple Watch synchroniseren met de iPhone.

Hoe activeer ik mijn account voor MijnTele2?

Als je van ons de mail hebt ontvangen met de activatielink en een sms met een activatiecode kun je jouw account activeren door in te loggen op MijnTele2.

Hoe kan ik in de MijnTele2 app een account toevoegen of verwijderen?

Een account toevoegen of verwijderen is zo gebeurd. Je voegt een account op deze manier toe:

  • Open de app en log in
  • Druk op ‘Meer’
  • Druk bovenin op ‘Wissel van gebruiker’
  • Druk op ‘Account toevoegen’
  • Log in
  • Voila, je hebt een account toegevoegd!

Een account verwijderen doe je als volgt:

  • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
  • Druk op ‘Meer’
  • Druk op ‘App instellingen’
  • Scroll naar beneden en druk op ‘Account verwijderen’
  • Klus geklaard!

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!