Klantenservice Mobiel

Wat kan ik met MijnTele2?


MijnTele2 is de digitale omgeving waar je overzichtelijk persoonlijke informatie kunt terug vinden. Lees hier wat MijnTele2 is, hoe het werkt en wat je er mee kan doen.
Wat is MijnTele2 en hoe werkt het?

MijnTele2 is je persoonlijke Tele2 omgeving waar informatie te vinden is over je product/dienst, bestellingen en facturen.

Via MijnTele2 heb je inzicht in je verbruik en kun je overzichtelijk zien hoeveel je van je bundel verbruikt hebt. Daarnaast kun je bijhouden of je kosten buiten de bundel hebt gemaakt en heb je inzicht in je facturen en de betaalstatus daarvan. Ook kun je productinstellingen wijzigen en bijvoorbeeld servicenummers blokkeren of een doorschakeling invoeren.

Kijk bij MijnTele2 activeren voor een handleiding over hoe je je account activeert.

Verschil tussen MijnTele2 en de app

We hebben een webversie van MijnTele2 web en een app. Hieronder zie je een overzicht van wat je zoal kunt doen in beide omgevingen.

MijnTele2 web
  • Inzicht in verbruik
  • Inzicht in facturen
  • Simkaart activeren
  • E-mailadres wijzigen
  • Verlengen
  • Nieuwe simkaart aanvragen
  • Pukcode
  • Einddatum contract
MijnTele2 app
  • Inzicht in verbruik
  • Inzicht in facturen
  • Extra bundel bestellen
  • Gegevens inzien
  • Toestelhulp
  • Contact opnemen met de Virtuele Assistent
  • Pukcode
  • Einddatum contract

Meer informatie over de app vind je hier.

Via onderstaande button krijg je een goed overzicht van welke functionaliteiten voor MijnTele2 web en/of app beschikbaar zijn.

Bekijk alle functionaliteiten