Klantenservice Mobiel

Wat kan ik met MijnTele2?


MijnTele2 is de digitale omgeving waar je overzichtelijk persoonlijke informatie kunt terug vinden. Lees hier wat MijnTele2 is, hoe het werkt en wat je er mee kan doen.
Wat is MijnTele2 en hoe werkt het?

MijnTele2 is je persoonlijke Tele2 omgeving waar informatie te vinden is over je product/dienst, bestellingen en facturen.

Via MijnTele2 heb je inzicht in je verbruik en kun je overzichtelijk zien hoeveel je van je bundel verbruikt hebt. Daarnaast kun je bijhouden of je kosten buiten de bundel hebt gemaakt en heb je inzicht in je facturen en de betaalstatus daarvan. Ook kun je productinstellingen wijzigen en bijvoorbeeld servicenummers blokkeren of een doorschakeling invoeren.

Kijk bij MijnTele2 activeren voor een handleiding over hoe je je account activeert.

Verschil tussen MijnTele2 en de app

We hebben een webversie van MijnTele2 en een app. Hieronder zie je een overzicht van wat je zoal kunt doen in beide omgevingen.

MijnTele2
  • Simkaart activeren
  • Simkaart aanvragen
  • Verlengen
  • Bundel aanvragen/wijzigen
  • Verbruik inzien
  • Factuur bekijken
  • Instellingen aanpassen
  • Gegevens inzien/wijzigen
  • Contact opnemen met de Virtuele Assistent
MijnTele2 app
  • Verbruik inzien
  • Extra bundels kopen
  • Facturen inzien
  • Naar de shop
  • Mijn gegevens inzien
  • Instellingen wijzigen
  • Toestelhulp
  • Contact opnemen met de Virtuele Assistent

Meer informatie over de app vind je hier.